|
|
|
|
|
|
מוצר פגום וחוסר נכונות של אופיס דיפו להחליפו |
נושא התלונה: |
סטפק אילן |
שם/כינוי: |
יום חמישי 19 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
סינרמה - יגאל אלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בינואר 10 רכשתי באופיס דיפו סניף סינרמה עכבר יוקרתי של מיקרוסופט ב190 שח.
לאחר כשלושה חודשים הוא חדל לפתע מלתפקד, חזרתי לסניף והם החליפו לי אותו באחר. חלפו עוד כחודשיים ושוב העכבר החדש הפסיק לעבוד. הסברתי למנהל כי כנראה מדובר בדגם פגום אחרת איך יתכן ופעמיים חוזרת תקלה בתוך שלושה חודשים. בסניף הצליחו לשכנע אותי בלחצים של אין לנו כרגע מוצרים חלופיים טובים ותצטרך לחזור עוד שבועיים (מה שלא יכולתי להרשות לעצמי בהיותו כלי עבודה) לכן אולצתי להחליף שוב באותו דגם. לחשש שלי שיעבור זמן האחריות הם אמרו כי אין שום בעיה כי הם יזכרו את המקרה ולא תהיה בעיה להחליף. אציין כי עבודתי עם העכבר היא שגרתית לחלוטין. בחוזרי היום (19.8.10) נמסר לי כי הסניף נסגר ותכלס - שאין עם מי לדבר למעט שירות לקוחות של הרשת. פניתי אליהם ולאחר שהוכחתי רכישה עם קבלה נמסר לי כי הם מסרבים לזכות אותי וכי החלפה של המוצר באותו מוצר (פתרון שאינו מקובל עלי) אפשרי רק עם האריזה המקורית.
לבקשתי לקבל שיחה עם מנהל נמסר לי כי הדבר בלתי אפשרי.
רכישה באופיס דיפו יקרה בעשרות אחוזים מחנויות קטנות, אך כדאית לעיתים מתוך הבנה שיש גב מאחורי הרכישה - הבנה שכנראה שגויה בבסיסה.
בחצי שנה האחרונה ביצעתי רכישות ברשת באלפי שקלים שהוכחו עם הקבלות ששלחתי אליהם. היחס היה גרוע לא פחות מאשר השירות עצמו.
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
לאור התנהלותם החלפה בחדש כבר לא רצויה אלא זיכוי מלא. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|