|
|
|
|
|
|
"אופיס דיפו" המכובדים" לא מחזירים כסף עבור מוצר שהוחזר באותו יום ולא נפתח והתקבלה תעודת זיכוי בחיוך |
נושא התלונה: |
miz אורי |
שם/כינוי: |
יום חמישי 22 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשל"צ חונים קונים |
כתובת: |
ראשון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי GPS באופיס דיפו ראשל"צ מתנה לאשתי מאחר ואישתי לא רצתה את המוצר המסויים החזרתי אותו תוך שעות ספורות לסניף באריזה מקורית וסגורה הובטח לי בחיוך ויחס נפלא שעד שבועיים אקבל צ'ק מזומן בדואר.
מחכה מעל חודש ימים לזיכוי בצ'ק שהובטח לי עד שבועיים עשרות שיחות טלפון שיחות בעלות של לפחות מאה ש"ח ושעות מזמני נישרפו לא עונים ,תפוס, מעבירם לתא קולי לא מטפלים כלל המתנות מטורפות על הקו ואני מנתק מרוב יאוש איך יתכן שאופיס דיפו נותנים שירות עד כדי כך גרוע אני ממליץ לכל מכריי לא לקנות שם
לא אקנה שם אפילו מחק או עיפרון הייתי כותב יותר אך כבר מיואש ונטול כוחות אך לא יתכן שאני לא יוציא את התסכול והיאוש איך שהוא. ראו הוזהרתם אני לא ידעתי קודם לפחות אם אחרים יהיו מודעים אז אוליי עזרתי במשהו.אני רק רוצה להבהיר שוב קיבלתי זיכוי בכתב ובחיוך בסניף ראשל"צ הכל רשום אז למה להם לספוג את כל הביקורת הרעה הזאת אני לא מבין.עד שיטפלו בי כראוי ובהגינות אגיש תלונות על כל דף לבן .לא יתכן שרק אני אפגע פה וללא עוול בכפי.
|
נזק כספי ,פגיעה באמון, |
סוג הנזק : |
שישלחו כבר את הצ'ק ופיצוי על הזמן ועל הטלפונים ועוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|