פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית נגן MP5 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/03/10 קנינו בסניף בקריון , קרית ביאליק נגן MP5 של חברת Fujicom.
הנגן ,שנקנה כמתנה לאחיינית לרגל בת מצווה, נקנה אצלכם, בהיותכם רשת מוכרת ורצינית המספקת אחריות למוצריה ולא איזו חנות זניחה שאין לדעת מה טיבה ואמינותה.
שמחנו מאוד על המתנה המוצלחת ועוד יותר שמחה הילדה ואכן מיד החלה להשתמש בנגן ולהוריד שירים.
למחרת, הוציאה את הנגן מהתיק וגילתה סדק לאורך המסך (שהינו מסך מגע, ולכן המכשיר מושבת לגמרי), יש לציין כי הנגן לא נזרק, נפל, או קיבל כל מכה אחרת. וכל זה- יום 1 למחרת הקנייה.
מכיוון שהנגן נקנה ברשת אופיס דיפו, היא פנתה עם הוריה לסניף באיזור קרית שמונה, שם ללא כל בדיקה מיוחדת פתרו אותם בתואנה שאין שום אחריות לשבר. מיותר לציין את גודל האכזבה של הילדה שאיבדה את מתנת הבת מצווה שלה לאחר כמה שעות של שימוש.
כשסיפרו לנו את הסיפור, כמובן שנדהמנו ולקחנו את הנגן ע"מ שנחזור לסניף בו נעשתה הקנייה ושם ציפינו ליחס רציני יותר.
ב- 02/04/10 פנינו לסניף בקריון, שם, לאחר דין ודברים עם מנהל המשמרת שאמר שאכן, לעיתים ישנם מוצרים הסובלים מתקלת ייצור או מפגם כלשהו ולכן יש לבדוק אם זה המקרה, הסכימו לשלוח את הנגן ל"בדיקת מעבדה" שתקבע את סיבת השבר, נאמר לנו שהתוצאות יתקבלו תוך 30 ימי עסקים- להבנתנו מדובר בבדיקה רצינית שאכן תקבע בצורה חד משמעית את סיבת השבר וכך נוכל לקבוע האם טענותינו ודרישותינו מהרשת צודקות, או שאולי אין בסיס לתלונתנו.
ב- 20/05/10 קיבלנו הודעה מהסניף שהנגן חזר מבדיקת המעבדה, התוצאה היא- מדובר בשבר!
הגענו לסניף ע"מ לראות במו עיננו שאכן זה מה שקבעה בדיקת מעבדה לאחר בדיקה של כ-30 ימים, ואכן בדו"ח כתוב שזהו נזק של שבר ומתוך כך אין זה בתחום האחריות. שום מילה על סיבת השבר או משהו שמזכיר את תלונתנו כי השבר קרה יום לאחר הקנייה וללא סיבה ממשית.
כמובן שהבהרנו למוכר ולאחראי המשמרת שזו תשובה שאינה מקובלת ולא עונה לפנייתנו בשום אופן.
לאחר שהגענו לסניף פעם נוספת והמשכנו לקבל תשובות לקוניות ולא עניניות, הבנו שלמרות מה שחשבנו בעת הקנייה גם ללקוחות שקונים אצלכם יש צורך במאמץ מיוחד ע"מ שיבדקו את תלונתנם ברצינות.
אין שום סיבה שנגן שנקנה בכסף רב ייסדק יום לאחר הקנייה ללא סיבה מיוחדת ובטח שאין סיבה שהלקוח יסבול מכך.

ציפינו ליחס שונה ורציני יותר, עדיין מצפים ליחס כזה ומקווים לתשובה מהירה בנושא.
עוגמת נפש + כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר באחד תקין או קבלת זיכוי. פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה