פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע באופיס דיפו נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
החשמונאים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לשתף אתכם בסיפור שקורה לי מול אופיס דיפו - בסהכ הזמנתי כסא מחשב בסכום 700 שקלים ועד היום לא סופק לי הדגם הנכון
בתאריך 27/8/2010 רכשתי כסא מחשב (apollo multi) בסניף החשמונאים. כעבור 3 ימים הכיסא סופק אך התברר כי זה הדגם הלא נכון (סיפקו לי דגם פשוט יותר) התקשרתי לסניף ואימתו כי אכן קרתה טעות והבטיחו לספק לי את הדגם שהוזמן בימים הקרובים. סמכתי על ההבטחה וחיכיתי.....
לא יצרו איתי שום קשר בימים הבאים ויצרתי שוב קשר אחרי מספר ימים, הפעם דיברתי עם אורנה מנהלת הסניף היא לקחה את הפרטים והבטיחה שבחורה בשם עינת תחזור אלי בדקות הקרובות - אך עינת לא התקשרה
אחרי שעה יצרתי שוב קשר עם אורנה אמרה שאין להם את הדגם בסניף ושיזמינו אותו מסניף אחר (מוזר כי כשרכשתי את הכיסא אמרו לי בפירוש שהדגם קיים - ואולי בגלל זה פשוט סיפקו לי את הדגם הזול יותר ??.). אמרה שעינת תחזור אלי ותאמר לי מתי יסופק הכסא. כמובן שלא שמעתי מעינת עד היום 12/9/2010
שוב דיברתי היום עם אורנה אמרה שתכף עינת תיצור עימי קשר ואם לא שאודיע לה - הרגשתי שאופיס דיפו רוצים שאני גם אהיה הפקידה שלהם - אמרתי לאורנה שהאחריות היא שלה לדאוג שהכסא יסופק לי היום.
הבטיחה שתחזור אלי אך לא חזרה
פניתי לסניף המרכזי של אופיס דיפו דיברתי עם וידד - אחראית קשרי לקוחות - לקחה את הפרטים הבטיחה לחזור בהקדם - ושוב מתעלמים ממני גם בסניף המרכזי.
קראתי כאן תלונות קודמות על אופיס דיפו - ואני מבינה שזו התנהלות קבועה שלהם - פשוט להתעלם מפניות הצרכן ועל כך צריך לדאוג שהצרכנים ידעו שאין שירות לקוחות באופיס דיפו נקודה !!!!
הם טוענים בתגובות הקודמות שהם עושים מאמצים ....איזה מאמצים בדיוק? להתעלם מהצרכן אחרי ששילם ממיטב כספו וסופק לו מוצר פגום או לא נכון? לטרטר את הצרכן בעשרות טלפונים ולהמתין על הקו עד שמעבירים אותך למענה קולי?
נכון זו תקופת חגים אבל עדיין השירות צריך להיות 100% וגם מתלונות קודמות ניתן לראות כי זו התנהלות קבועה שלהם בלי קשר לימי חג או ימים רגילים.
אשמח אם תוכלו להעביר תלונה זו להנהלה של אופיס דיפו שיטפלו בנושא בהקדם.

בברכה
הילית
כספי סוג הנזק :
לספק את הדגם הנכון עוד היום + פיצוי הולם או לבטל את הרכישה פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה