פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אחריות וגילוי אכפתיות כלפי לקוחות אופיס דיפו בית שמשb נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז ביג בית שמש , יגאל אלון 1 כתובת:
סניף בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב נייד מבית Compaq(HP) , לאחר המלצה של עובד החנות אופיס דיפו בית שמש ,הדבר החשוב במחשב היה הכרטיס הגראפי , לאחר שהראה לי המוכר את גב אריזת המחשב ושם רשום בבירור שקיים כרטיס גראפי רכשתי אותו .
במהלך שימושי במחשב התגלה לאחר שעות רבות שחיפשתי למה המשחק מחשב של בני לא עובד , מצאתי שבמחשב לא קיים כרטיס גראפי בכלל ! התקשרתי לסניף ואלו אמרו שאני יבוא אליהם והם יטפלו בי , נכנסתי ודרשתי מחשב כזה בדיוק אך עם כרטיס גראפי דומה לזה שרשום בקופסה , הסניף כמובן אמר שזוהי בעיה של HP , לפנות אליהם והציעו לי שדרוג למחשב אחר בתוספת של כמה מאות שקלים , כמובן שסירבתי משום שלא היה בדעתי להוסיף להם סכום כסף לאחר שנגרם האבל עם המחשב , הם לא השאירו לי המון ברירות וסימנו לי את המספר של HP לדבר איתם , דיברתי איתם והם החזירו בתשובה שידוע להם שישנה טעות במה שרשום בקופסה אך הם עדכנו את כל החנויות שמוכרות מוצרי HP למיניהם וכמובן רשת גדולה כמו אופיס דיפו , אחרי נסיעות הלוך ושוב שזללו יותר דלק מאשר עלות המחשב נייד , דיברתי עם עובד נחמד במקום והוא התקשר לברר מול HP את העניינים , HP אמרו לו שהבעיה היא עם היבואן והוא זה שהטעה אותנו במדבקה שהדפיס , התקשרנו גם ליבואן , (ושתבינו איזו עוגמת נפש נגרמה , "ביליתי" כחצי יום בסניף במקום להמשיך את היום בצורה שגרתית),היה כבר ערב, העובד דיבר עם הסוכן של היבואן והוא אמר שייתן לי מחשב יותר טוב בתוספת של מאה שקלים , לאחר יום עמוס "ומבלה" עם אופיס דיפו סיכמנו שנקנה חדש , אך כאשר הגענו לקופה , התברר שלא הבנו אחד את השני נכון והוא פשוט יוריד סכום של מאה שח מהמחיר הנוכחי . זעמנו מאוד על הנהלת הסניף וביקשנו החזר כספי מלא , בידנו לא היתה קבלה , אך התברר שעובד המקום הדפיס אותה כמה שעות לפני כן בכדי לבדוק משהו , הוא נתן לה את הקבלה אך הקופאית , לא האמינה אפילו לעובד , ודרשה בכל זאת קבלה מקורית , ידעתי שאם אחזור הביתה ואשוב עם קבלה מקורית באמת מחיר הדלק יעלה על מחיר המחשב הנייד וכבר לא יהיה שווה .
קרוב לשעה בשעות הערב המאוחרות יצאתי מהסניף ואני לקחתי בחזרה את המחשב שאיני חפץ בו, לא יצא לנו כלום מהנסיעות המייגעות ובסוף לא הגענו להסדר . ועכשיו אני שואל את עצמי , אפילו עם היבואן אשם , למה אופיס דיפו מיוזמתה לא בודקת מה היא מוכרת ללקוחות לפני שהיא מוכרת ? למה הם משחקים איתנו פינג-פונג ופשוט אפילו לא טורחים להגיע להסדר שירצה גם את הלקוח ולא רק אותם ?
כל השאלות האלו לא נותרו פתורות ........

עדכון : יום לאחר מכן נכנסתי לסניף עם הקבלה המקורית במטרה לקבל החזר כספי מלא וביטול כרטיס המועדון שנרשמתי אליו בגלל קניית המחשב , אך מנהלת הסניף לא רצתה להחזיר את סכום הכסף שהוצאנו מהכיס כולל המועדון , היו עצבים ומתח בין מנהלת הסניף וביננו , והכל ! רק בגלל שלא רצתה להחזיר לנו את סכום הכסף המלא ששילמנו כולל המועדון , היא התעקשה לא להחזיר ורק אחרי צעקות ואחרי שאמרנו שנערב עורך דין חיש מהר הלכה והחזירה הכול .
מסקנה : אין לקנות באופיס דיפו אלא עם אתם ברי מזל .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה , לא אמליץ ולא אקנה יותר מחברה זו . פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה