מדפסת פגומה בקרטון |
נושא התלונה: |
יום שלישי 09 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
קניון הנגב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מדפסת משולבת לייזר עם פיידר של סמסונג
לאורך שבועים של שימוש במדפסת שנעשה ללא שימוש בפיידר כי לא הייתי צריך,
כשהייתי צריך להשתמש בפיידר, כשבועים וחצי מיום הקנייה, גיליתי שהוא תוקע וקורע את הדפים.
יצרתי קשר עם הסניף שבו קניתי את המדפסת והסברתי להם את הבעיה והם הפנו אותי לתמיכה של המדפסת.
בתמיכה נאמר לי שיש תקלה במדפסת והם יתקנו לי אותה.
יצרתי קשר שוב עם הסניף של אופיס דיפו ודרשתי שיחליפו לי את המדפסת כי היא הגיעה פגומה בקרטון. התגובה שקיבלתי הייתה שעברו 14 יום וזאת בעיה שלי ושאני יגש לתמיכה.
יצרתי קשר עם שירות לקוחות של אופיס דיפו וגם שם קיבלתי את אותה תשובה,
חשוב לציין שהשירות והיחס שלהם לבעיית לקוח ממש גרוע ומזלזל והם לא מוכנים לעמוד מאוחרי המוצרים שהם מוכרים.
רכשתי את המדפסת באופיס דיפו ולא באינטרנט, למרות שהמחירים שם היו הרבה יותר זולים, כי הייתי בטוח שיש להם שירות טוב, אמין ובטוח וגיליתי שזה ממש לא ככה.
אני אישית ממש מאוכזב מהשירות שלהם ואני בטוח שאני לא ירכוש שם שום מוצר בעתיד.
|
|
|
|
|