פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוני מחירים של אותו מוצר,חוסר ידע של נציגי שירות ויחס ללקוח מתחת לכול ביקורת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקוה כתובת:
רחוב ז'בוטינסקי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב9.8 הגעתי לסניף בשעה 15.00 על מנת לקנות מוצרים לבית הספר. הסידור של המוצרים בסניף היה לא נוח כי המותנים מפוזרים במקומות שונים שלקח לי כ15-20 דקות למצוא בנים-בנות כי הכול מעורבב (אני חיפשתי לבת) ומצאתי מדפים מבצע 1+1 וגם זה היה מפוזר ולא ברור אז פניתי לנציג בשם אמיר והראתי לו מה אני רוצה גם לא היה בטוח שיש אך שאמר לי לחפס ושאני יכולה לערבב בין הדברים שבמבצע.
כאשר ניגשתי לקופה נציג שירות אבישי ראה שהמוצרים חלקם כן במבצע וחלקם לא מופיע חזרתי לאותם מדפים של המבצע ואותם מוצרים באותה חבילה היו מדבקות וחלקם לא היו. והכי נורא שהמוצר "אוגדן מחברות" עם ציור ברבי של אותה חברה מ3 מוצרים עם אותה תמונה מחיר 12.9,15.9,19.9.
חזרתי לקופה וביקרשי מאבישי לבדוק מה קורה כי אני כבר כ45 דקות "לא מוצאת את עצמי" הוא פנה לריטה נציגת שירות היא הייתה מאוד מאוד מאוד לא סימפטית כעסה עליי שאני פונה כול פעם היא לא ידעת מה אני רוצה ושאני אחפש את המוצרים באותו מחיר. לפי טענת אבישי במחשב בכלל הופיעה מחיר של כול אוגדנית 5.99 ש"ח. יש לציין שמחירי תיקיה, מחברות גם היו שונים. ביקשתי לקרוא לאחראי משמרת או מישהו שמבין ואז ריטה "עשתה לי טובה גדולה" ואחרי כ 10 דקות הגיע בחור ללא "שם" כי לא לו תג ואמר שהוא לא יודע ואם אני רוצה נחפש ביחד אותו כי זה אותה חברה והוא לא יודע מה קורה כאן.
בסופו של דבר לאחר שעה ועשרים דקות עזבתי את כול סל הקניות הגדול,שעשיתי (שבוע לפני קניתי ילקוט לביתי באופס דיפו גם), נכנסתי לפקק ענק מפ"ת לנתניה (אני עובדת בבלינסון וגרה בנתניה) מאוד מאוכזבת
יום למחרת סיפרתי בעמיתי על המקרה ותושבות פ"ת אמרו שזהו סניף מאוד גרוע גם מבחינת יחס של נציגי שירות וגם אי סדר של מוצרים ולכן הן לא פונות לשם וחבל לא שאלתי אותן לפני שהחלטתי לבצע שם קניה. גם לי חבל מאוד.

עלבון סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה