פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מצד מוכר בחנות בטלפון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תל אביב כתובת:
מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר פלאפון במסגרת מבצע בחנות אופיס דיפו בקניון מלחה. הפלאפון היה מתנתק לי בכל שיחה שהייתי עושה איתו. התקשרתי לחנות כדי לקבל פרטים למי לפנות במסגרת האחריות של המכשיר. מוכר בחנות ענה לטלפון ושאל מה הבעיה כשהתחלתי לפרט.. הוא אמר נוו בנימה של "תגמור כבר" אז אמרתי לו שידבר בצורה יותר סבלנית ואז הוא אמר :" מה הבעיה שלך?" אמרתי לו שככה לא מדברים אל לקוח,תגובתו:" חפש את החברים שלך" - וניתק! התקשרתי שוב ואותו בחור שוב ענה לי וביקשתי את המנהל, הוא שאל מי רוצה,אמרתי לו לקוח - והוא אמר לי שהוא המנהל של הסניף אז ביקשתי לדעת את שמו והוא לא היה מוכן ואחרי שאמרתי לו מה היה פשר היחס הזה הוא התחיל להתוגונן ולומר שאני התחלתי!- (מה אנחנו בגן?!?!?) בסוף אמר לי את שמו: נבו בנבנישתי.ברור לי שהוא לא מנהל הסניף כי אני מניח שלמנהל יש מודעות ליחס ללקוח. היחס היה מגעיל אצפה לטיפול באותו נציג\מוכר. גם אם הלקוח מתנהג בצורה לא ראויה( שכאן זה לא המקרה) אין שום הצדקה לקבל יחס מגעיל בחזרה מנציג של חנות - הרי הוא שם לתת שירות ובמידה שהוא מקבל יחס לא ראוי , הוא צריך בנימוס לסיים ולא ל"החזיר".אולי כדאי שישלחו את הנציגים לחברות אחרות כדי לקבל מושג מהו שירות!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
מה שהחנות\רשת אופיס דיפו תראה לנכון. פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה