|
|
|
|
|
|
מדיניות החזרת מוצר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום שמי עליזה, הגעתי לפני חגי תשרי לסניף אופיס דיפו בגראנד קניון חיפה על מנת להחליף מוצר פגום. הנציגה אמרה לי בטון דיבור מגעיל שלא ניתן להחליף את המוצר ולא ניתן לתת זיכוי וגם לא ניתן לתקן את המוצר דרכם אלא אני באופן אישי צריכה לחפש מעבדה ולתקן את זה מכספי האישי. אבקש שיצרו איתי קשר בהקדם כי עד עכשיו אף אחד לא יתייחס להודעה שלי. הטלפון שלי הינו 0503635358
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|