|
|
|
|
|
|
מוצר מקולקל |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מגדל שלום תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.10.11 נקנתה מגרסת פתיתים משרדי לאחר כיומיים המגרסה התקלקלה ניגשנו לסניף במטרה להחליף את המוצר אך במקום להלחליפו המגרסה נלקחה לתיקון ונאמר לנו שזה לוקח עד חודש. ממש חוצפה שמוצר מתקלקל אחריי יומיים ועוד צריך להמתין חודש עד שיתקנו אותו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
מוצר חלופי מיידי, מוצר חדש מיידי, החזר כספי מלא עבור המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|