פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסא עבודה נושא התלונה:
פאסי אלפרד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
סניף קניון בת ים כתובת:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני איש מבוגר (69) אשר לפני שנתיים קנה כסא עבודה לנכד שלי (בן 15). הכסא היה עם אחריות לשלוש שנים. בזמן האחרון הכסא הפסיק לעבוד והמנגנון אינו עובד. בעקבות התקלה יצרתי קשר עם החנות בכדי שיבואו לתקן את הכסא. בחנות מבקשים שאני אקח את הכסא ואבוא עימו לחנות בראשון לציון.

ציינתי בפניהם שאני איש מבוגר וקשה לי לסחוב את הכסא לראשון לציון ואבקש כי הם יקחו את הכסא לתיקון בעצמם (או לכל הפחות שאחזיר אותו לקניון בת-ים)

למרות הבקשה שלי ולמרות שראו שאני איש מבוגר הם לא הסכימו לעזור לו, וכאשר ביקשתי להיפגש עם המנהל הם אמרו לי שאסור.

אינני מבין מדוע חברה כה גדולה מתנהגת ככה ללקוחותיה המבוגרים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שאופיס דיפו יקחו את הכסא מהבית של הנכד שלי ויתקנו את התקלה. פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה