פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלה של רהיטים ששולמו מראש וסחבת של יותר משבוע בטיפול בנושא נושא התלונה:
‏שבת ‏05 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.10 שילמתי על כיסא ושולחן מחשב בסניף ברגבה וביקשתי לקחת את זה בסניף מלחה בשל לימודיי ומגוריי בירושלים. ב30.10 נמסר לי מהסניף ברגבה שהרהיטים שמורים עבורי בסניף ושאני יכולה לאסוף את זה משם. ביום שבת ה5.11 לאחר שניסיתי לתפוס את הסניף בטלפון ללא הצלחה, נסעתי במיוחד לקניון מלחה על מנת לאסוף את הרהיטים. כשהגעתי לסניף נאמר לי ע"י סגן מנהל החנות דורי, שאין שום רהיט שמור עבורי בחנות. באותו הרגע התקשרתי לסניף ברגבה והם דיברו עם דורי בנושא. דורי הסכים לשלוח לביתי (ללא עלות נוספת) את הרהיטים עד יום שבת ה12.11 ולקח את פרטיי האישיים כמו מס' פלאפון וכתובת מדויקת. מיותר לציין ששבוע עבר ולא קיבלתי לא טלפון ולא את הרהיטים ששילמתי עבורם. ביום שלישי ה15.11 התקשרתי שוב לסניף ודיברתי עם נדב מנהל אגף הריהוט. לטענתו הוא אמר שדורי איבד את הפרטים שלי ושניסה לקחת את מס' הטלפון שלי מהסניף ברגבה שלא נתנו לו (מה שהתברר כלא נכון וכשקרי משום שנאמר לי ע"י מנהל סניף רגבה, אללא, שהוא בעצמו דיבר עם נדב ונתן לו את מס' הפלאפון שלי). ביקשתי מנדב שישלחו אליי את הרהיטים עד למחרת ה16.11 בשעה 15:00 שכן לאחר מכן אני בלימודים עד הלילה ומיום חמישי אני לא אהיה בדירה בירושלים עד מוצ"ש. נדב הסכים ואמר שישתדל ושוב נתתי את הפלאפון והכתובת האישית שלי. היום ה16.11 בשעה 12:00 טילפנתי שוב לסניף במלחה ולקחו את מס' הפלאפון שלי ואמרו שיחזרו אליי בקרוב. בשעה 14:00, שוב טלפנתי לסניף ודיברתי עם כפיר. כפיר טוען שהוא לא יודע דבר על הנושא ולא מכיר את הסיפור ושנדב עובד רק בערב ושהוא צריך לבדוק את הנושא. נתתי לכפיר את פרטיי האישיים המלאים (שוב!!), את המקטי"ם של הפריטים ששילמתי עליהם והבטיח לטפל בנושא. ביקשתי ממנו שעד יום שלישי הבא ישלחו לי את הרהיטים והוא אמר שהוא יחזיר לי תשובה, חיובית או שלילית, אם זה אפשרי. זו חוצפה שעוברת כל גבול שסוחבים אותי כבר יותר משבוע!! אני קיבלתי יחס מזלזל ולא אכפתי מהצוות בסניף במלחה!! עד עכשיו לא קיבלתי את הרהיטים ולא שום טלפון מאיש צוות בסניף מלחה!! אני לקוחה ששילמה על הרהיטים מראש וכבר עברו יותר משבועיים ועדיין לא קיבלתי אותם!!! היחס בסניף מלחה פשוט מבזה, מזלזל ועובר כל גבול בחוצפה שלהם!!! היום דיברתי עם מנהל סניף רגבה שהבטיח לי שהוא בעצמו טיפל בנושא וסגר עם הסניף במלחה שישמרו עבורי את הרהיטים ואף דיבר עם המנהל האזורי שרון בגלל שראה שיש בעיות עם מלחה. אני דורשת לקבל את הרהיטים ישירות לביתי ועם הרכבה לביתי עד סוף שבוע הבא ללא שום עלות נוספת!! לא אכפת לי כבר מאיזה סניף אקבל את זה- העיקר שכבר יהיה בביתי!!אני דורשת פיצוי על הזמן האינסופי והעצבים שבזבזתי בטלפונים עם אנשי הצוות במלחה!!! אנא טפלו כבר בנושא!!!
בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה