פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על אופיס דיפו סניף מלחה ושירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי ארון בחנות של אופיס דיפו. הארון לא היה במלאי ולכן הובטח לי שיגיע בתוך שבוע. לאחר שבוע התקשרו ואמרו כי אין את הארון הזה יותר, ושאגיע לבחור ארון אחר. שאר הארונות בחנות יקרים בשבילי ולכן אמרתי שאני לא מעוניינת. הסכמתי אף להחליף צבע אך גם זה לא היה אפשרי, ולכן נאמר לי שנצטרך לבטל את העסקה.
עקב כך נשארתי שוב בלי ארון, ובנוסף בזבזתי זמן יקר (אני סטודנטית בתקופת מבחנים) בשביל נסיעה למלחה ולבסוף נותרתי בלי ארון- אך החלטתי לא להתלונן על כל זה או לבקש פיצוי (למרות שאפילו התנצלות לא הושמעה בפניי), אלא פשוט לבטל את העסקה ולקבל את כספי בחזרה.
נאמר לי שייצרו איתי קשר לביטול אך לא יצרו. לאחר כמה ימים התקשרתי לסניף ולקחו את פרטיי, אך שוב לא יצרו איתי קשר. התקשרתי גם למוקד שירות הלקוחות הארצי והשארתי הודעה קולית במספר שלוחות (תמיד ענה רק תא קולי), אך מעולם לא חזרו אליי גם משם!
לבסוף התקשרתי שוב לסניף והצלחתי לדבר עם אחראי כלשהו, אך הוא אמר לי שעבור ביטול העסקה אצטרך להגיע לחנות. אין לי רכב ואיני נמצאת בירושלים, ולכן אמרתי שלא ייתכן שבשל טעות שלהם נותרתי מספר שבועות בלי ארון ועכשיו אצטרך להגיע שוב לקניון מלחה! אך הוא לא הסכים לעזור לי באף דרך אחרת, ולכן עד כה העסקה לא בוטלה.
מבקשת שייצרו עימי קשר כדי לבטל את העסקה, או קבלת פיצוי על בזבוז הזמן ועוגמת הנפש. פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה