הטעיית הלקוח |
נושא התלונה: |
אשור אברהם |
שם/כינוי: |
יום שני 16 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
כרמיאל מרכז ביג |
כתובת: |
כרמיאל מרכז ביג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 03/02/2012 רכשתי מדפסת HP 6500A. נאמר לי מפורשות שהמדפסת מדפיסה 1200 דפים ללא בעיה. וכשחזרתי על שאלתי, נאמר לי מפורשות שעם קניה כזאת אני יכול לחכות עוד שנתיים בכדי לרכוש דיו להדפסה. ואני כמובן מקשיב ומבין שקניתי מוצר חסכוני במיוחד.
כעבור חודש אחד בלבד, קיבלתי הודעה על המסך המדפסת כי תכולת הדיו השחור אוזלת, ואני לא האמנתי למה שראיתי, ובכל אופן המשכתי להדפיס בשחור לבן עד אתמול כאשר צבע ההדפסה הפך לאדום.
היום בבוקר, מצוייד בקבלה המקורית, ניגשתי לסניף בכרמיאל בו רכשתי את המדפסת, והקופאית אומרת לי שעם הרכישה קיבלת מחסנית בנפח של 1/4 הכמות. שעם חישוב קל הרי זה מתאים להדפסה של 300 דפים, והרי הדפסתי עד היום לא יותר מ-50 דפים. איך ייתכן שאת הנתון הזה המוכר בסניף לא אמר לי.
ואם אכן הקופאית צודקת באימרתה הרי כיצד הדפסתי עד היום לכל היותר 50 דפים ולא 300 כפי שציינה.
מיותר לומר שהתאכזבתי מן השירות ומן היחס, ואציין שעד היום רכשתי מעל ל- 4 מדפסות באותו סניף. וללא ברירה אחרת רכשתי מחסנית דיו שחור בעלות של כ- 200 ש"ח, וזאת רק לאחר חודשיים מיום רכישת המדפסת שאמורה לשרת אותי תקופה יותר ארוכה, ועם נפח הדפסה של פי 6.
מעניין לקבל את תשובתכם.
בברכה
אבי אשור - כרמיאל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|