|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות מבזה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון גבעתיים |
כתובת: |
קניון גבעתיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
עקב סגירת שירותים עסקיים בקניון רמת גן נאמר לנו שבמוצאי שבת יש שרות לקוחות עסקיים בגבעתיים עד 11 בלילה. הגענו ב10 ורבע.
לאחר רבע שעה שחיכיתי בתור נאמר לי על ידי מנהל המשמרתלירן גאן שאין יותר שרות אחרי 10 וחצי.
אל אף שסך הכל העבודה היתה למינציה של כרטיס בודד סירב לתת שרות.
גם העובדת פטריסיה סירבה להתייחס לבקשה.
אני רואה בכל המקרה ובעיקר בהתנהגות של אחראי המשמרת לירן גאן התנהגות בלתי נהותה ולא מתאימה לחברה מבחינת יחסה ללקוחות, ביחוד לאור העובדה שנסגרה עמדת שרות עסקית בקניון רמת גן.
מספר הטלפון שלי: 0538804273 -בתודה ומצפה לתגובה מתאימה כי מי שמבזה לקוחות מבטיח את סופו הכללי- נעמי עשת
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שינוי נהלים והתגמשות - ביחוד שהחנות פתוחה עד 11 בלילה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|