|
|
|
|
|
|
גי.פי.אס |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
אגודת ספורט ביתר 1 |
כתובת: |
ירושלים . קניון מלחה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/06/2012 קניתי מכשיר גי פי אס מדגם MIO CLASSIK300. שילמתי 555 ש"ח והובטח לי שהמכשיר יגיע תו3-4 ימים (קניתי אותו כי נסעתי לחו"ל והייתי זקוקה לניווט).הייתי שם אחרי שבוע והמכשיר לא הגיע .שוב הובטח לי שתוך 3 ימים המכשיר יגיע והם ייצרו איתי קשר.כשראיתי שאף אחד לא התקשר שוב התקשרתי ואמרו שיחזרו ולא חזרו וכך לפחות עוד פעמיים.המכשיר הגיע אלי אחרי 3 שבועות.לטיול נסעתי ונאלצתי לשכור מכשיר ניווט.כשהפעלתי אותו לראשונה הסאונד היה גרוע!!,צפצפני ומטריד לאחר כמה ימים גיליתי שהמכשיר אינו מטעין את עצמו ,המכשיר פגום ויש כנראה תקלה.תכננתי ללכת לחנות אך לא יצא לי באותו השבוע.לאחר כמה ימים ,הזרוע שנושאת אותו ניתקה באמצע הנסיעה ,המכשיר נפל והזכוכית נסדקה.הגעתי לסניף ביום שישי הזה והם אמרו שזה לא באחריותם.הם לקחו את המכשיר ונתנו אותו לתיקון.יש לי הרושם שמכרו לי מכשיר פגום שעייפות החומר היתה בו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
מכשיר חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|