|
|
|
|
|
|
ילקוט פגום |
נושא התלונה: |
יום שלישי 07 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בת ים / חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב- מכתב 2
רכשתי ילקוט מסוג תיק טרולי בתאריך 7.8.12 במחיר 150 ש"ח. מקניון בת ים. בשבוע הראשון של הלימודים המוט של הילקוט התקלקל ניגשתי לאופיס דיפו בקניון חולון ומסרתי את התיק לתיקון. לאחר ימהה התקשרו אלי שאבוא לקחת את התיק הם לא שולחים לתיקון ועלי לשלוח בדואר. בתאריך 11.9.12 שלחתי בדואר ושלמתי 52 ש"ח עד היום התיק לא חזר אלי מתיקון. התקשרה אלי נציגה שלכם מחולון ואמרה לי שאבוא לקחת תיק חילופי ולאחר מכן התחרטה. מחברת מודן גברת אושרת אמרה לי שהיו אמורים מחברת אופיס דיפו לתת להם את הילקוט לתיקון. אני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה לדאוג לי לקבל את הילקוט מתוקן בחזרה או לפיצוי מתאים . יש לציין שחברת מודן עדיין לא קיבלו את הילקוט וזה גם דבר שלא מובן לי. אני רואה את אשמת אופיס דיפו שלא דאגה לתיקון הילקוט כמקובל.
בבקשה בבקשה עזרו לי בעניין לפני שאפנה לדרגים יותר גבוהים . נמאס לי מסחבת זו נגרם לבני עוגמת נפש אין לו ילקוט ללכת לבית הספר ולצערי שלמתי עוד 52 ש"ח מיותרים.
אני מבקשת שתיצרו עמי קשר בהקדם ותעזרו לי במציאת פתרון.
הטלפון שלי 050-7370771. רחוב רמת הגולן 29/10 חולון
|
בזבוז כסף וזמן |
סוג הנזק : |
ילקוט חילופי בהקדם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|