פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסא שנשבר אחרי שבועיים ויחס גרוע ביותר! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה כתובת:
מתחם G עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/9/2012 רכשתי באופיס דיפו כיסא עבודה\מחשב ב 600ש"ח.

הכיסא ישב שבוע בבית בקרטון לפני שאפילו הרכבתי אותו
אחרי שימוש של שבועיים ידית הכיסא נשברה.(גג 6 שעות שימוש)
נדהמתי לראות כיסא שעולה 600 שקל נשבר אחרי שבועיים!
איך? אחזתי בשתי הידיות על מנת להתיישב ישר ומשכתי את עצמי למעלה ולפתע השמאלית נשברה. זה הגיוני? אני שוקל 75 קילו והנציגים שלכם כביכול עזרו לי לבחור את הכסא שמתאים למשקל שלי.

ניגשתי לסניף יחד עם הידית והקבלה על מנת להסדיר את העניין והנה לא מפתיע בכלל "על שבר אין אחריות". לא התרגשתי בכלל אני יכול לתקן את הכיסא בעצמי אבל אני רושם את התלונה הזאת בגלל היחס המגעיל של המוכרים ונתוני השירות שלכם.

"ידיות לא נשברות סתם"-רמיזות שאני שברתי את הכיסא בכוונה תופתעו אבל אני יודע כיצד לשבת ולעבוד על כיסאות.
למעשה הכיסא שהיה לי לפניו היה אצלי 10 שנים.
"קראת את התקנון אחריות?" עקיצות מגובות מסמך נייר.
"אף אחד לא יטפל בך כועס" רגע... אז למה משלמים לך משכורת?
ביקשתי מהנציג להסתכל בידית שהיא קשיחה ושזה לא יתכן שזה נשבר סתם ככה אולי הוא היה מהתחלה נקוע או פגום.
"אני לא רוצה לראות וזה לא מעניין אותי שבר לא תופס באחריות אפילו אם זה אחרי שעה".

שום דבר לא עזר אפילו גם אחרי שהסברתי להם שזה מאוד מפתיע שגם אם בדרך כלל לא מכללים באחריות שברים שימוש של 6 שעות במוצר ולאחריו שבר זה פשוט לא הגיוני ולא סביר. לא ביקשתי כיסא חדש רק ידית חדשה שאותה אחליף בעצמי.

וזה עוד לא הכל-מבדיקה מהירה ברשת נדהמתי עוד יותר לגלות שאותו כיסא בחנות אחרת עולה 380 שקל! 220 שקל פחות!! !!
(אשמח גם להגיד לכם היכן אך זה נוגד את תקנון השימוש באתר)


שורה תחתונה להאשים לקוח במרמה ולהגיד לו אין אחריות וללכת לפני שאני סיימתי לדבר איתו זה לא שירות זה מעליב פוגע ומשפיל. עצה מצוינת לי לכם או שתתחילו להכשיר את הנציגים שלכם בהתאם או שתקלטו לעבודה מוכרים ונותני שירות עם יחסי אנוש סבירים.
בקשר למוצרים שלכם אני לא מעוניין במוצרים באיכות ירודה ובמיוחד כשהם עולים הרבה יותר ממה שהם צריכים לעלות באמת ועובדה אני מצאתי ב 220 שקל פחות.
אם הייתם בטוחים במוצר שלכם ובאיכותו הייתם מבינים שמדובר בדפקט יצורי מחליפים ומתנצלים.

עלבון סוג הנזק :
תלמדו לתת שירות. פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה