דיו חליפי (לא מקורי )נשלח לתיקון ב-2.11.12 וטרם הוחזר |
נושא התלונה: |
יום שישי 02 נובמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הרצלייה |
כתובת: |
קניון שבעת הכוכבים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הנדון תלונה נגד אופיס דיפו
מצ"ב חשבונית מתאריך 2.9.12 בגין קניית ראש דיו שחור חליפי מס' 21 למדפסת HP וכן תעודת משלוח/ תיקון מתאריך 2.11.12.
בתאריך 2.9.12 קניתי ראש דיו חלופי בצבע שחר מס' HP 21 .וכחודש לאחר הרכישה, כשאזל הדיו במיכל הישן ,התקנתי את ראש הדיו במדפסת שלי ולאחר מספר ימים חדל לפעול.
וכאן החל הטרטור: נסעתי לחנות אופיס דיפו להחליף את הראש, ומנהלת החנות אמרה שעל פי נהלי החברה עליה לשלוח אותו לתיקון שימשך כשבועיים לאחר הפצרות והזהרות שאקים רעש ואפנה לכל העולם, היא נאותה להחליפו.
בתאריך 2.11.12 שבתי לחנות והחזרתי את ראש הדיו כי שוב הפסיק להתיז דיו. אבל הפעם, סירב בתוקף מנהל החנות להחליף ו"הסכים" רק לשלוח את ראש הדיו לתיקון והבטיח שזה ייקח שבוע או עשרה ימים . כשביקשתי להחזיר לו את ראש הדיו ולקבל את כספי או לתת לי זיכוי , הוא סרב בתוקף בטענה שעבר זמן רב מאז קניתי את ראש הדיו הראשון.......טענה חסרת היגיון ובלתי חוקית בעליל כי המוצר היה פגום מראשיתו .
כעבור שבוע הגעתי פעם נוספת לחנות כדי לבדוק האם הגיע ראש הדיו ולאחר שאחד העובדים "הפך את כל השקיות הודיע לי שטרם קבל אותו.
נכון לרגע זה 23 ימים ,טרם קבלתי הודעה כי ראש הדיו תוקן וניתן לקבלו.
מן הראוי לציין שאני אדם בן יותר משבעים וארבע שנה נכה סובל ממחלת לב ,מקשיי ניידות , ותחלואים אחרים, ואין לי כוח להתרוצץ הלוך ושוב מביתי המרוחק כ 4 ק"מ אל החנות שבקניון שבעת הכוכבים כדי להחליף ראשי דיו
היום אני משתמש בדיו צבעוני שנותר תקין במדפסת.
לאור האמור לעיל אבקש טיפולך היעל לקבלת זיכוי כספי על ראש הדיו.
|
סירוב להחזיר כסף |
סוג הנזק : |
|
|
|
|