שירות גרוע והטעייה |
נושא התלונה: |
כהן דובי דביר |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בס"ד
שלום רב,
הנני לקוח של הרשת זמן לא מבוטל ,תמיד נהנתי מהמוצרים של הרשת.
רציתי לתאר פניכם חויה נוראה שקרתה לי :
לפני כמה ימים הגעתי לאופיס דיפו סניף פ"ת ז'בוטינסקי בבקשה לצילום נאמר לי "שנגמרו הדפים בסניף " (דיי תמוה מילא מדפסת מקולקלת ..)
יום למחרת (יום שישי) בדקתי באתר של אופיס דיפו, את שעות פעילות של סניף ראשון לציון (רח ילדי טהרן 5 פ.סנטר) רשום: פתוח בימי שישי עד
15:00.
נסעתי במיוחד לסניף , הגעתי ב 14:00 ולהפתעתי נאמר לי שהסניף סגור ,לא ניתן לתת שירות . יש לתקן את הטעות באתר .
נגרם נזק כספי נסיעה מיותרת מפ"ת,דלק,זמן יקר ועוגמת נפש.
אחרי כמה ימים בדקתי את סניף קרית אונו בקניון ,הפעם התקשרתי לוודא תקינות המדפסת .
נמסר כך : " המדפסת צבעונית שחור לבן עובדת ,מדפסת שחור לבן לא עובדת" , עניתי: "אני מגיע לסניף במיוחד חשוב לי לדעת אם אוכל להדפיס
שחור לבן במדפסת ציבעונית באותו שירות ?
"כן, תגיע זה בסדר" . בפועל הגעתי לסניף והתבקשתי לשלם מחיר של הדפסה ציבעונית ולא מחיר שחור לבן על אף שבטלפון הוסבר אחרת.
פניתי למנהל הסניף תיארתי את המקרה בבקשה להדפיס בעלות של שחור לבן , מנהל הסניף נידף אותי וסירב לקחת אחריות .
נגרם לי נזק כספי וטרם הצלחתי להדפיס את החומר לימוד .
אודה על טיפולכם.
בברכה
דובי כהן
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|