פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בתיקון אוזניות ואי תיקונן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שפיים כתובת:
שפיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 7/7/12 רכשנו מאופיס דיפו סניף שפיים אזניות אוניל של חברת פיליפס (פתקית קופה מס' 5999). לאחר מספר חודשים, במהלך תקופת האחריות, הפסיקו האזניות לתפקד.
ביום 21/4/13 הגענו לחנות בה רכשנו את האזניות עם האזניות והכבל המאריך שלהן. הנציג של אופיס דיפו בדק את הבעיה והניח לאחר הבדיקה שהתקלה איננה באזניות אלא בכבל המאריך שלהן ויש רק להחליף אותו. הוא צלצל למח' השרות של אופיס דיפו והם בקשו שישלחו אליהם גם האזניות וגם הכבל המאריך (תעודת משלוח/תיקון מס' 73954). לדעת נציג אופיס דיפו התקלה קלה והוא העריך שתוך יומיים לכל היותר נקבל את המוצר התקין. הוא אמר שאופיס דיפו חייבת לתקן/להחליף את המוצר הפגום תוך 30 ימי עבודה לכל היותר.
במהלך התקופה פניתי טלפונית מספר פעמים לאופיס דיפו והם מסרו לי שעדיין לא קיבלו את האזניות ממעבדת התיקון שלהם ושאלו מדוע אני לוחץ עליהם?
כאשר לא קרה שום דבר, פניתי שוב ביום 31/5/13 ובררתי מדוע לא טופלה התקלה למרות שמשך הזמן שאופיס דיפו מרשים לעצמם לתקן מוצר פגום באחריות כבר הסתיים. הם אמרו שיבדקו את העניין ויחזרו אלי. עקב פניתי הודיעו לי ביום 3/6/13 שהאזניות חזרו מתיקון ואוכל לקבלן.
כאשר הגענו לקבל את האזניות ובדקנו אותן מצאנו שהכבל המאריך הפגום לא הוחלף. לעומת זאת נחתך חלק תין של האזניה והוחלף. כמובן האזניות לא פעלו. זאת עבודת סנדלרות חסרת אחריות, מה עוד שכל חיתוך וחיבור של מערכת כזאת פוגע בביצועיה. המינימום הנדרש ממעבדת השרות שהוא התייחסות לכתוב בטופס התיקון ובדיקת החלקים, כולל הכבל המאריך, לא בוצע. האזניות הוחזרו לאופיס דיפו לתיקונן מחדש.
ביום 9/6/13 הודיעו לי שהאזניות חזרו מתיקון והכבל המאריך הפגום הוחלף. כשבאתי לקחת את האזניות הייתי ללא סמרטפון והמוכר באופיס דיפו בדק אותן ואמר שהוא סבור שהאזניות תקינות. כאשר הגעתי הביתה בדקנו את האזניות שנית והתברר שאינן תקינות (כנראה עקב ה"תיקון" המיותר שלא היה אמור להתבצע). היום אחזור לאופיס דיפו לצורך סיום הטיפול בתקלה.
כספי סוג הנזק :
החלפת האזניות הפגומות באזניות אחרות באיכות זהה, פיצוי כספי על הטרטור וחסר המקצועיות בטיפול, החלפת מעבדת השרות של אופיס דיפו פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה