זלזול בלקוח(מתמיד) והערמת קשיים על מנת לשלול זכאות לזיכויb |
נושא התלונה: |
ירדן גל |
שם/כינוי: |
שבת 06 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קריון קריית ביאליק |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום שבת 6/8/11, הגעתי לבית הקולנוע גלובס, כאשר רכשתי מבעוד מועד 4 כרטיסים, עקב נסיבות אישיות, נבצר מהאדם הרביעי להגיע להקרנה, כאשר ניגשתי לרוויטל אשר הייתה בקו הקופה - היכן שרכשתי את הכרטיס וביקשתי לזכות אותי, לא בתשלום אלא בכרטיס אחר, הנ"ל שהייתה באמצע שיחת טלפון פרטית, הפטירה לעברי כי אני צריך למצוא את האחראי, כדי לקבל זיכוי, הסברתי לה שרכשתי את הכרטיס בקו הקופות, אז מדוע אני צריך לרדוף אחרי האחראי? לאחר חיפוש של רבע שעה, כמובן שבה לא מצאתי את אותו אחראי, עדיין לא הסכימו להחליף/לזכות לי את הכרטיס.
ברצוני לציין שאני רואה לפחות 3 פעמים בחודש סרטים אצלם, כמובן מלווה במספר חברים ןרוכש אצלם מוצרי מזון - שעולים הון כמובן -ממיטב כספי, פשוט נדדהמתח מהיחס המזלזל והפוגעני..
לטיפולכם המסור אודה.
|
נזק כספי- משני! |
סוג הנזק : |
לשיקולכם.. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|