פרטי התלונה

תלונות עכו

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דו"ח חניה בלתי מוצדק לכאורה והתעלמות העירייה מפניות האזרחb נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ויצמן 35 ת"ד 2007 כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן כל נוסח התלונה מחדש (במקום השניים שנשלחו קודם לכן).
ב- 30.10.2006 ביקרתי בעכו. בשעות הבוקר המאוחרות החניתי את מכוניתי מדגם פיז'ו מס' 3997657 במפרצון שממול השוק הלבן. שפת המדרכה של המפרצון לא היתה צבועה בצבע כלשהו (כחול-לבן, אדום-לבן וכ"ד), דבר המצביע, כמקובל בארץ, על מגבלות חניה (איסור או חובת תשלום עבורה) כלשהן. כמו כן לא היה במקום תמרור כלשהו המורה על מגבלות חניה כאמור לעיל. (ברשותי צילומים מהמקום).
בשובי לאחר סיור בעיר מצאתי הודעת תשלום קנס מוצמדת לשמשת המכונית ומסבירה שהיה עלי להפעיל כרטיס איזי-פארק וקובעת כי עלי לשלם קנס של 100 ש"ח. המדובר בדו"ח מספר 004068-2-7 שנרשם ע"י פקח בעל קוד 73. רישום דו"ח חניה בתנאים שתוארו לעיל נראה לי בלתי מוצדק בעליל ושיש בו משום חוסר תום לב, כאשר העדר סימנים מוסכמים ותמרור כמקובל עלול להצביע על הטעייה מכוונת מצד העירייה.
בעקבות כך פניתי ב- 2.11.06 באי-מייל לראש עיריית עכו (זאת לאחר שנכשלו כל נסיונותי ליצור קשר עם גורם האחראי בעירייה לפי מספרי טלפונן ש צויינו על גבי הדו"ח - ענין שכשלעצמו ראוי לבירור), בו לאחר שהבהרתי את הסתייגויותי ביקשתי ממנו לבטל את הדו"ח. ב- 7.11.06 קיבלתי אי-מייל מראש לשכת ראש העיריי, מר ליזו אוחיון, אשר במשפט קצרצר הודיע לי, כי פנייתי הועברה למחלקת הפיקוח של העירייה. ב- 23.11.06, לאחר שלא התקבלה שום תגובה מטעם מחלקת הפיקוח של עיריית עכו שלחתי למר אוחיון תזכורת. זאת וממילא גם הפניה עצמה לא זכו עד היום להתייחסות כלשהי מטעם עיריית עכו. מבקש את התערבותכם בענין.
בברכה.

בזבוז זמן אם אבחר באופציה לפנות לבית המשפט. סוג הנזק :
1. קבלת התייחסות ענינית של עיריית עכו לפנייתי; 2. ביטול הדו"ח פתרון נדרש :

עכו שירות לקוחות

, תגובה:
מירב צוקר- לוגסי, דובר שם ותפקיד:
תושב יקר,
לא הצלחתי להבין מדבריך, האם פנית במכתב, כמקובל, למחלקת הפיקוח העירוני בעירייה ו-או לכתובת הרשומה על הדו"ח.
תגובה:
אתה מוזמן לפנות אלי בנידון ואבדוק במה מדובר- 04-9956076 מירב.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה