פרטי התלונה

תלונות קרית ים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בדלפק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏נובמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרטין בובר כתובת:
דנמרק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.היום בשעה 10:30 הגעתי לסניף כדי למשוך דואר רשום.ניגשתי אל הדלפק הפקידה לקחה את הפתק ומיד אמרה לי שהדואר עוד לא הגיע.אמרתי לה שהתאריך הנקוב הוא 16.11.15.היא בכלל לא בדקה במחשב עם הדואר נמצא .ביקשתי ממנה שתבדוק במחשב ואז המנהלת שלה התערבה ואמרה שהפריט עדיין לא הגיע ביקשתי ממנה תבדקי גם את. ואז אמרה לי שלא הגיע .שאלתי אותה אני רוצה להתלונן למי אני יכול לפנות ואז ענתה לי בכעס אין לך איפו להתלונן .התעצבנתי והלכתי משם. דרך אגב מקרה דומה קרה לי כמה פעמים בסניף הזה .נסעתי אל הסניף הראשי במרכז ניצן כדי לברר היכן החבילה.שם ההפך מהסניף שלי נתנו לי שירות מצוין לאחר שהסברתי את הבעיה.הפקידה מיד ראתה שהמוצר הגיע ונקלט בסניף שלי .אודתי לה ומיד חזרתי אל הסניף שלי .עכשיו הפקידה התייחסה אחרת וישר נתנה לי את החבילה.אני פונה אליכם גם בשמם של לקוחות אחרים שכנראה נתקלו בבעיה זו .לקוח אחד עמד לפני בתור עם אותה בעיה.ברצוני לבקש שתעבירו את המייל הזה למנהלת הסניף בקרית ים שמה ורד כדי שתדע שיש בעיה עם הסניף הזה
עוגמת נפש סוג הנזק :
שירות אדיב וסבלני יותר בדלפק קורס מתן שירות פתרון נדרש :

קרית ים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה