|
|
|
|
|
|
פיצה שרופה ויבשה למרות שציינתי בפרוש בהזמנה לאפות פחות זמן |
נושא התלונה: |
יום חמישי 10 יולי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
ביג קריות |
כתובת: |
ביג קריות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנו פיצה לארוחת ערב ל 7 ילדים.
הבנות שלי מכורות רק לפיצה האט ואני משלמת פי שניים על כך ואין לי בעיה, אבל לא שלא מקבלים תמורה לכסף.
הפעם הזאת נתקלנו במנהלת סניף שטענה שהיא הזכיינית שהתנהלה בצורה מבישה לרשת הזוי לחלוטין!!!
בהזמנה ציינתי בפרוש לאפות את הפיצה שתצא בהירה, העובדת ציינה זאת אך כנראה שהכל עובד כמו סרט נע ולא מתייחסים להערות.
הפיצה הגיעה פושרת ״שזופה״ בלשון המעטה ואף ילד לא הסכים לאכול אותה. החלטתי להתקשר לסניף ובמקום להתנצל עוד מצאתי את עצמי מתווכחת עם המנהלת שהודיעה שרק אם הפיצה מגיעה שלמה היא תפצה אותי בסכום( שקלתי להוציא את מה שירקו מהזבל).
חיכיתי שעה לשליח שחזר לקחת את הפיצה ועכשיו אני תלויה בחסדיה של מנהלת שכנראה לא יודעת לנהל, ולא מוכנה לזכות אותי.
בנוסף בשיא חוצפתה היא הודיעה לי שהיא חוסמת אותי מלהזמין, ביקשתי ממנה לכתוב לי את זה כי פשוט לא היו לי מילים.
בושה לפיצה האט שמחזיקים אנשים כמוה. אגב שמה יפה.
אני מתכוונת להתלונן בדרגים גבוהים יותר ומקווה שיפעלו בהתאם
|
מכתב התנצלות על התנהגות מחפירה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|