פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון מערב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי קופון באתר "שלך" של פיצה משפחתית עם 2 תוספות ולחם שום. השימוש בקופון נעשה אתמול בתאריך 16/08/14.
התקשרתי לפיצה האט סניף ראשון לציון מערב והזמנתי פיצה עם תוספת של תירס על כל המגש והחצי השני עם פטריות ובנוסף לחם שום. לאחר שהשליח הגיע עם הפיצה ראינו אני ובעלי שיש רק תירס על חצי המגש בלבד ובלי הפטריות. התקשרנו לסניף בטענה ששילמנו עבור 2 תוספות וקיבלנו רק חצי תוספת . בשיחה מול חן אחראית משמרת (ניתן לציין שהיא דיברה בזלזול רב) טענו כי שילמנו על 2 תוספות וקיבלנו רק חצי תוספת היא בתגובה אמרה שהפיצוי מבחינתה יהיה תוספת ללא עלות בקניה הבאה, כמובן שלא הסכמתי אמרתי לה שזה אינו פיצוי מכיוון ששילמתי על 2 תוספות ולא קיבלתי אותן, היא הייתה נחושה בדעתה שזה הדבר היחיד שניתן לעשות. ביקשתי לדבר עם המנהל שלה היא אמרה שאין באפשרותה להעביר את השיחה למנהל ושמחר אני אתקשר כי המנהלים לא חוזרים ללקוחות אלא להפך (החל ויכוח בעניין הפיצוי, ויכוח שלא רציתי להיכנס אליו בסה"כ רציתי תמורה בעד האגרה. חשוב לציין כי חן האחראית משמרת לגלגה בכל מהלך השיחה וסגרה את השיחה בכך שאמרה לי "תודיעי לי מה אמרו לך בשירות").
לא ציפיתי לייחס כזה, בטח שלא מאחראית משמרת שוב אחזור ואומר ששילמתי עבור הפיצה ולא קיבלתי אותה במתנה אז מן הראוי שאקבל פיצוי הולם.
אשמח שיחזרו אלי ויודיעו לי איך טיפלו במקרה ואיך יפצו אותי על עוגמת הנפש.
דקלה ***- 052-85***3
העתק לפניות הציבור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה