שירות נוראי - פיצה האט!!!! |
נושא התלונה: |
יום רביעי 17 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קודם כל, התלונה הראשונה מופנת כלפיי, שחזרי אל פיצה האט לאחר הפעם הקודמת.. לכלוך וכיסאות שומניים רק מעידים על מה שהולך בתוך המטבח! אבל אחרי הפעם הזו, הפעם השניה לא נראה לי תהיה כבר פעם שלישית.
הגענו לסניף בחולון, בקופה יש שלט גדול המדבר על שירות. לדעתי הנער בקופה מעולם לא קרא את השלט הזה. חוסר הנכונות, חוסר הרצון לענות לשאלה של לקוח, לתת ללקוח הרגשה טובה וחיובית הן רק דוגמאות מעטות להתנהגותו. הנער לקח את שמינו בהזמנה, ואנו עקבנו אחר ההזמנה על הפלזמה.
הסטטוס הפך ל"מוכן".
אף אחד לא קורא לנו.
אנחנו ניגשים לשאול מה קורה(!)... שואל אותנו בחור אחר, מה הזמנתם?
"רגע אני לא מבין? את פיצה X? אה, פיצה Y? שניה, איזה פיצה?? מה??"
***הערה: לא לקחתם את השם שלנו בשביל לדעת מי המזמין ומה?!?!?*** (קחו את 'ארומה' לדוגמה....)
אחרי שנמצאה ההזמנה. מסתבר שזוהי לא הפיצה שהזמנו!!!
העובדים ניסו לשכנע אותנו לקחת פיצה שלא הזמנו, כאילו אנחנו בשוק ולא ברשת שמכבדת את עצמה!!
יצאנו משם רעבים, מצוברחים ומאוכזבים (בפעם השניה!)
בזבוז זמן ! ! !
אציין, שהסניף מ ל ו כ ל ך !!!! זה פשוט מזעזע... פעם שעברה חשבנו שזה בגלל יום הולדת שהייתה.. אז איכשהו זה התקבל. אבל גם לאחר ארוע, לכלוך כזה לא מתקבל.
#אני לא יודעת אם פניה זו מגיעה לשירות הלקוחות של פיצה האט... האתר לא ברור בכלל. אשמח לדעת אם זה הגיע לידיים הנכונות. והאם אקבל מענה על כך!!!# תודה רבה ויום טוב.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|