פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול ומענה על תלונה שהוגשה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף יהוד כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הזמנו שני מגשי פיצה עם ארבע תוספות ובלינצ׳ס.
יש לציין שקיבלנו את הפיצה באיחור רב,אך לא זה מה שהפריע...אלא כשקיבלנו אותן הם היו מעוכות לגמרי הגבינה הייתה חסרה והן היו בלתי ניתנות לאכילה.
כעבור חודש,התקשרה מנהלת הסניף נטלי,שהציעה פיצוי של מגש אחד-כמובן שלא הסכמנו להצעה המחפירה והלא הוגנת הזאת.
באותה השיחה ,הנ״ל אמרה כי תשולח עם מנהל האיזור ותחזור אלינו...שוב חלפו שלושה שבועות וטרם נענינו.
התקשרתי לסניף,ביקשתי לשוחח עימה,וכשהסברתי לה שזה ממש מחפיר אופן ההתעלמות שלה מפנייתנו,החלה לומר ששלחה מייל שבו נפוצה עבור שני מגשי פיצה.
הוסבר שאני מעוניינת גם הבלינצ׳ס שעליו שילמנו,וכי יאמרו תודה שאנו לא דורשים מעבר לכך...
הוסבר לה שהסניף מתנהל באופן שגוי,וכי כמעט ולא קרה שהזמנו משהו וקיבלנו אותו כפי שצריך.
ואז היא החלה לצעוק שהיא לא רוצה שנהיה לקוחות שלהם יותר ושהזמן ממקום אחר...ולא הפסיקה לצעוק כמו מטורפת.
בשלב מסויים אמרתי לה שאפנה לממונים עליה ואם הייתי במקומה,הייתי מתפטרת לפני שהיו מפטרים אותי...ואז היא בכלל החלה להתנהג בבריונות וניתקה לי את הטלפון בפנים.
לא נראה הגיוני שאדם כזה ינהל סניף,ולא משנה של מה ..ויתמנה הצורה בריונית חסרת כל שירות כלפי הלקוח שלו.
אני מעוניינת שמישהו בכיר יחזור אליי בדחיפות.
עלבון סוג הנזק :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה