|
|
|
|
|
|
שירות וחוויה לא טובה |
נושא התלונה: |
שבת 09 אפריל 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יוסף אהרונוביץ 2 |
כתובת: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי לאסוף את הפיצה שהזמנתי בסביבות השעה 20:30 והיא הייתה קרה, למרות ששמו אותה על משטח שאמור לשמור עליה קרה ולמרות שאמרתי שאגיע לקראת שעה מסויימת ולכן יש להכין את הפיצה סמוך לשעת ההגעה.יתר על כן, דרשו ממני להוסיף תשלום עבור רטבים כגון רוטב שום ,למרות שהם גובים לא פחות מ80 שקלים על מגש. אחת העובדות שם שטפה את הריצפה ושמה את הכיסאות על הספות וכשביקשתי לשבת על אחת מהספות היא סירבה ואמרה"לא עכשיו" ושאר הספות האחרות היו מלוכלכות. בלית ברירה, ישבתי על כסא ליד פינת הג'ימבורי עם רעש הילדים ובנוסף היה ריח מסריח באזור הישיבה שם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|