|
|
|
|
|
|
משלוח פיצות לא במסגרת הזמן ולא באיכות הראויה לאכילה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 20 יולי 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום זה בשעה 22:01 התקשרתי לסניף מוריה בחיפה והזמנתי 2 פיצות ובקבוק שתייה. נאמר לי שהאספקה תיקח 45 דקות. ביקשתי להקדים את המשלוח והובטח לי כי ישתדלו(דבר שבדיעבד עלה לי ביוקר).בשעה 22:45 צילצלתי בפעם השניה לבדוק למה המשלוח לא הגיע למרות שעברו 45 דקות. נאמר לי כי השליח יצא ויגיע "עוד כמה דקות" ...בשעה 23:00 צילצלתי שוב לאחר שאורחיי ששמעו מהיכן הזמנתי את הפיצה, הבהירו כי נתקלו כבר בלא מעט מקרים של משלוח פיצה האט שמגיע באיחור. נאמר שוב (רק לאחר שהפצרתי באחמ"ש שיצלצל לשליח לבדוק איפה הוא) "יגיע תוך כמה דקות"(באדישות, ללא התנצלות ובתחושה שהלקוח צריך לשבת בשקט...). בשעה 23:10 ציצלתי שוב והרמתי קול והתשובה הייתה דומה. איני מהמתלוננים, אבל שרות גרוע כ"כ לא נתקלתי מזה זמן רב. שלא לציין את עוגמת הנפש והעלבון מהתשובות ומהפיצות הקרות/קשות שהגיע בסביבות 23:25 ומהתגובה של השליח לשאלתי, ענה "לא יודע מתי יצאתי".
|
עלבון ו"אורחים" רעבים כתוצאה מאירוח גרוע ביותר. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|