|
|
|
|
|
|
פיצוי עבור פיצה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנו פיצה קרייזי בטיס בסניף שדה תעופה בן גוריון בטרמינל 3.אתמול בלילה בתאריך ה25/10/16,
אנחנו לקוחות קבועים של פיצה האט ואנחנו מכירים את הטעם המוצלח של הפיצה,אך הפיצה שהתקבלה לידידינו הייתה דקה יתר על המידה ויבשה מאוד,
פנינו למוכר בפיצרייה והתשובה שענה :זה מה יש
זה הטעם של הפיצה שלנו.(לא היה עם מי לדבר)
התנהג ממש לא אנושי..אכלנו מהפיצה2משולשים והשארנו אותה כמו שהיא!
נשמח להביא לכם אותה לסניף שקרוב אלינו!
אנו מים. לקבל מימכם פיצוי על כך והתייחסות
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|