|
|
|
|
|
|
תלונה |
נושא התלונה: |
בלומנפלד ענת |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
נס ציונה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון בתאריך 3/3/17 הזמנתי דרך האתר שלכם ארוחה בשווי 106.80 ש"ח שחוייבו דרך כרטיס אשראי דביט שלי.לאחר מספר דקות התקשרו אליי לומר כי אחד הדברים שהזמנתי לא קיים וביקשתי לבטל את ההזמנה שלי ולבטל את החיוב בכרטיס האשראי. הנציגה מסרה לי כי היא מבטלת את ההזמנה ושהזיכוי יראה בחשבון בחצי השעה הקרובה.לאחר מכן הזמנתי מחדש ארוחה אחרת והגיע עם שליח ושילמתי לו במזומן. לאחר מספר שעות שראיתי כי החשבון לא זוכה יצרתי קשר שוב פעם בסיסות 23 בלילה ושאלתי מה לגבי הזיכוי ומסרו לי כי בגלל ששישי שבת אני אראה את הזיכוי ביום ראשון. כרגע הסתכלתי בחשבון ( יום ראשון) שעה 20:25 בערב וראיתי שעדיין לא זוכתי.יצרתי עכשיו קשר פעם נוספת עם סניף נס ציונה ועכשיו הם שינו את הגרסה שייקח כמה ימים עד שאראה את הכסף. למה בנאדם צריך לחכות כל כך הרבה זמן לזיכוי? אני דורשת החזר מיידי של הסכום וכן פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי בעקבות השקרים שהם מספרים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי וכן פיצוי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|