פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגעת משלוח באופן לא מלא ושירות טלפוני לקוי ומזלזל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פלורנטין כתובת:
פלורנטין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי פיצת מגירות דרך האפליקציה, בעלות של 150 ₪. לאחר מכן התקשרתי כדי לוודא שאכן סניף פלורנטין מבצע משלוחים לאזור מגוריי.
השליח הגיע עם 3 מגשי פיצות ולא כפי שהזמנתי -פיצת מגירות! התקשרתי לסניף פלורנטין בכדי להבין מדוע המשלוח לא הגיע כפי שהזמנתי והתשובה ממנהלת הסניף הייתה מאוד ברורה:״כי אין לנו מגירות״. שאלתי מדוע לא התקשרו אלי לפני בכדי לבדוק האם אני עדיין מעוניין במשלוח. היא פשוט אמרה״ כי לא עשינו את זה״. תוך כדי השיחה מנהלת הסניף הייתה עסוקה באנשים אחרים ושוחחה עימם בעוד אני ממתין על הקו! ביקשתי ממנה שתתמקד כרגע בי והיא ענתה בזלזול. שאלתי האם ניתן לקבל פיצוי והיא אמרה כי ניתן לקבל לחם שום. ביקשתי לבטל את ההזמנה מיידית וששליח יבוא לאסוף את הפיצות. חשוב לציין כי השיחה בוצעה בשש וחצי וכרגע השעה עשר וחצי והפיצות טרם נאספו ואף התקשרתי פעם נוספת כדי לתזכר שישלחו שליח. מנהלת הסניף שאלה שאלה מגוחכת: ״מה כתובת המגורים שלך״?פשוט מגוחך...
משלמים 150 ₪ על קונספט מסויים ובפועל, הקונספט כלל לא קיים בחברה!
פיצה אחרת הוזמנה מסניף דומינוס פיצה שהגיעה תוך חצי שעה!
פשוט עוגמת נפש ושירות מחפיר
בזבוז זמן סוג הנזק :
לעדכן את הלקוחות אם אין אפשרות לספק את ההזמנה בשלמותה! פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה