משלוח שגוי, טיפול מזעזע, שילמתי ולא קיבלתי מה שהזמנתי |
נושא התלונה: |
יום שני 17 יולי 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי 2 לחם שום משפחתי, הזמנה שאני מבצעת בסניף הזה כל שבועיים בערך. הגיע שליח וקיבל 75 ש"ח במזומן כולל 11 ש"ח טיפ. לאחר שהשליח עזב פתחתי את הקופסאות ונחרדתי לגלות משהו לא מזוהה, שרוף בחלקו שעליו ממרח ירוק ונקודות של חומר חום. לחם שום זה לא. התקשרתי מיד לסניף שייקחו את הדבר הזה וישלחו לי מה שהזמנתי, או שיחזירו את כספי. הבטיחו לחזור אלי ולא חזרו, כל פעם שהתקשרתי ייבשו אותי על הקו דקות ארוכות. כעת, יותר משעתיים וחצי לאחר ההזמנה המקורית, לא הגיע דבר - לא ההזמנה שלי ולא כספי בחזרה. נסיונות לשלוח תלונה באתר פיצה האט בפייסבוק לא צלחו, האתר חוזר ומבקש מס' טלפון לאחר שנמסר 3 פעמים. מדובר בשירות מזעזע בלשון המעטה, גזילת כספי ללא תמורה, בזבוז זמני ועגמת נפש רבה.
|
עגמת נפש ובזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|