פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בתוספת נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בן גוריון כתובת:
סניף הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שני בלילה הזמנתי 2 פיצות ובהזמה ביקשתי תוספת פטריות ובצל מטוגן ל 2 הפיצות. כאשר קיבלתי את הפיצות גיליתי שבמקום בצל מטוגן קיבלתי בצל רגיל.
התקשרתי לסניף בנוכחות השליח לקבל מענה לגבי הטעות ותגובתה של מנהלת המשמרת היתה "אני מתנצלת נגמר הבצל המטוגן". מן הראוי שכאשר לקוח מזמין משהו ומשלם עליו שאם אין משהו מסוים יידעו אותו ולא פשוט יחליפו אותו במשהו אחר
רק אחרי שאמרתי לה שההתנצלות שלה לא עוזרת לי היא אמרה שאין לה מה לעשות כי אין בצל מטוגן ולכן היא לא יכולה לשלוח לי פיצה אחרת ורק אחרי שבשנית אמרתי לה שזה לא פותר לי את הבעיה ששילמתי על מוצר וקיבלתי משהו אחר רק אז היא הועילה בטובה להגיד לי שהיא תעביר את זה עלה ושאני הקבל פיצוי.
זוהי חוצפה כזאת לשלוח לי משהו שלא הזמנתי וגם שאני השלם עליו. הייתי מציעה שתחנכו את צוות המנהלים שלכם קצת יותר טוב עם אתם מעוניינים בלקוחות חוזרים. זה שהמוצר שלכם טוב לא נותן לכם את התירוץ לתת שירות גרוע...............
מעליב סוג הנזק :
פיצוי ראוי והתנצלות מאותה מנהלת משמרת פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה