פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה במבצע שפורסם ואי לקיחת אחריות על טעיות שנעשו בו נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במוצ"ש ה- 11/08/07 התקשרתי לסניף פיצה האט בר"ג להזמין פיצה. ברשותי היה פלייר של פיצה שדרכו עשיתי את הבחירה של הפיצה, כמו על הפלייר בצידו האחורי היו רשומים מספר מבצעים, שבין היתר אחד מהם היה "קנה פיצה משפחתית וקבל את השנייה ב- 19.90 ש"ח", לא הייתה כתובה איזושהי הגבלה של סוג פיצה (לא היו שום כוכביות ושום דבר שכתוב בקטן המעיד על הגבלה כלשהי בסוג הפיצה המשפחתית). לאחר שדיברתי עם הסניף בר"ג החלטתי להזמין "פיצה פסטה" (המגיעה בגודל משפחתי או קטן מזה) ויחד עימה ביקשתי לנצל את המבצע. נאמר לי כי הפיצה אינה כלולה במבצע וכי אם אני רוצה לנצל את המבצע עליי להזמין אך ורק את הפיצה משפחתית הרגילה (מה שלא צויין בפלייר), לאחר דין ודברים עם הנציג וגם עם המנהלת הסניף ביקשתי לבטל את ההזמנה ולקחתי את הטלפון של ההנהלה של פיצה האט על מנת להסביר להם כי הם טעו וכי הם מטעים את הצרכנים בפירסום זה. למחרת דיברתי עם נציגת שירות הלקוחות והיא ביקשה ממני לפקסס לה את הפלייר. לאחר שפיקססתי לה את הפלייר היא חזרה אליי על מנת שאני אסביר לה שוב את הבעייה. נראה כי אותה נציגה הבינה את טענותיי ולכן הפנתה אותם הלאה לגורם מוסמך שיכול לתת פיתרון הולם. לאחר מספר ימים התקשר אליי מנהל רשת פיצה האט וטען כי הטעות היא שלי וכי מבחינתם הפלייר תקין. עוד הוא טען כי המבצע הוא על פיצה משפחתית רגילה (מה שלא מצויין שם) וכי שאר הפיצות המשפחתיות ("המיוחדות"- פיצות עם תוספות ו"פיצה פסטה"), אינן פיצות משפחתיות, על אף שזה כתוב מפורשות בפלייר, שניתן לרכוש את הפיצות הנ"ל בכמה גדלים ובין היתר משפחתיות. מבחינתו פיצה משפחתית לא תלוייה בגודל שלה, זאת אומרת היא יכולה להיות בגודל משפחתי, אך ברגע שמתווספת לה תוספת היא כבר אינה משפחתית, מה שנשמע מגוחך לחלוטין.
עוד הוא טען בשיא חוצפתו כי אני איני תמים כ"כ בשל פנייתי זו אליהם. ממה שנראה ההפך הוא הנכון. בעוד אני מתלונן על משהו לגיטימי לחלוטין- אי עמידה טוטאלית במבצע (על פי הפלייר שהחברה פירסמה), מתחמקת הרשת מאחריות ומטילה אותה על הלקוח שלא הבין את מה שלא היה כתוב שם.
עשיית צחוק מהלקוח סוג הנזק :
פיצוי ותיקון הפלייר על מנת שלא יווצרו דברים כאלו בעתיד ללקוחות אחרים פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה