|
|
|
|
|
|
סניף הרצליה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 29 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
סניף הרצליה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
היום בסביבבות השעה שלש אחהצ הזמנתי טלפונית 2 פיצות-רגילה ועם תוספת תירס
בסביבות 340 הגעתי וכמה דקות לאחר מכן יצאתי עם שני קרטונים
כרבע שעה מאוחר יותר-הגענו לבית נכדנו פתחנו הקרטונים והופתענו משנמצאה פיצת זיתים-במקום התירס
צלצלתי מיד ובחורה בשם נטלי התנצלה והבטיחה פיצוי מידי של משלוח הפיצה הנכונה.חיכינו וחיכינו,והנכד נאלץ ללכת לחוג ללא הארוחה
רק בסביבות 500 הגיע שליח דרש הפיצה השגויה ומסר החדשה
צלצלתי לסניף
ענתה נטלי,בקשה שאמתין דקה וחזרה אלי לאחר המתנה מדודה של למעלה מ-7 דקות במהלכה שמעתי שיחות שונות ומשונות תוך השארתי ללא התיחסות
משענתה-שפכתי מררתי על ההתנהלות היחס ההמתנה והטעות והאחור בהבאה שלהם
בחוצפתה ענתה שמאחר ולא אמרתי שאני ממהר-חיכתה שיתפנה שליח וזהו
ביקשתי שתשלח לקחת הפיצה שהגיע באיחור ואין יותר למי לתת אותה או שתזכה אותי בה
ענתה שאין לה מה לעשות יותר
אני לקוח ותיק ומעולם לא קיבלתי שרות ויחס כזה
דרישתי-טיפול אישי בנטלי ויתר הצוות המקומי כולל מכתב התנצלות מהם וזיכוי לקניה האומללה המדוברת
|
כספי |
סוג הנזק : |
כמפורט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|