אי טיפול בליקויים חוזרים! שימור לקוחות!!! |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
פנינת אילת |
כתובת: |
פנינת אילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח קבוע של פיצה האט, לא בגלל שרות טוב אלה בגלל מוצר טוב! אבל... בתאריך 2008\4\15 הייתה הפעם האחרונה שלי כלקוח פיצה האט עקב שרות לקוי, מזה שבועיים הזמנתי 6 מגשי פיצה (2 בכל הזמנה) בהזמנה הראשונה הגיעו הפיצות לא במצב אכיל, התלוננתי ותוך זמן קצר הגיע שליח עם פיצות חדשות והבטחה לפיצוי בהזמנה הבאה. בהזמנה הבאה הגיעו הפיצות ללא תבלינים לאחר שבהזמנה נתבקשו בפרוש וגם פה הובטח לי כי ברגע שיגיע מנהל לסניף הוא יצור קשר.... הוא לא יצר קשר עד עכשיו. ועוד...
נראה כי סניפי פיצה האט מאבדים מאיכותם והופכים להתנהל כמו פיצריות שכונתיות, רק המחיר נשאר גבוהה בהרבה. אשמח להתיחסות הולמת אני חושב שמגיע לי לפחות זה כלקוח מושבע של פיצה האט, תודה.
|
אכזבה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|