פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בסניף פיצה האט בקניון ירושלים (מלחה) יש שני אפשרויות הזמנה:
1. באולם - אכילה במקום
2 - בדוכן בצד החיצוני של האולם הפונה לקניון - לקחת הביתה.
אני ושני חבריי הגענו לקניון במיוחד כדי לקנות פיצה במקום ומכיוון שעד היום לא קנינו שם פיצה לא היינו מודעים לכך שמי שאוכל במקום צריך להזמין בתוך האולם.
לאחר שהזמנו ושילמנו (בדלפק הפונה לקניון) האמורה לקחת 14 ד' ולקחה 26 ד', ישבנו בתוך "המסעדה" וחיכינו שהפיצה תהיה מוכנה אף אחד לא טרח לומר לנו שכדי לאכול שם אנו חייבים להזמין ב"מסעדה" ולא בדלפק (המרוחקים 10 מ' אחד מהשני).
כשסוף סוף הפיצה הייתה מוכנה הבאנו אותה לשולחן בו התיישבנו כשלפתע הגיעה אחת המלצריות ודרשה מאיתנו לעזוב מכיוון שקנינו "טייק אווי".
בעוגמת נפש רבה יצאנו לאכול מחוץ למסעדה על שפת מזרקה עם ילדים מתרוצצים סביבנו מקום לא נוח בלי שולחן וכל הרעש והבלאגן הרגילים של הקניון.
כמה שאלות לי אליכם:
1. ראיתם אותנו יושבים ב"מסעדה" ומחכים לפיצה לא עלה בדעתכם להודיע לנו שלא נוכל לאכול שם?
2. האם זו ההכנסת אורחים שאתם מבקשים ליצור בסניפיכם? לגרש לקוחות?
3. הייתי שמח לו הייתם מציעים לפחות "שדרוג" של המנות כדי שנזכה לאכול בפנים (זה עולה יותר?)
4. מדוע אין באתרכם שום אימייל, טופס או טלפון לתלונות?

אני מקווה שזו מעידה חד פעמית ואינה מעידה על מדיניות השירות אצלכם.
אשמח לתשובה בהקדם
עוגמת נפש סוג הנזק :
תלושי קניה/כספי פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה