מכתב תלונה - 3 טענות |
נושא התלונה: |
שבת 09 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שבת ה 9/5 הזמנתי מסניפיכם שבכפר סבא משלוח על סך 145 ₪ עבור 3 מגשי פיצה עם תוספות – האחד בתוספת זיתים, השני בתוספת פלפלים חריפים והשלישי מעורב בצל ופטריות.
במעמד ההזמנה שוחחתי עם נמרוד ולאחר הסבריו ביקשתי ממנו לשלוח בנוסף גם את הרטבים הקיימים אצלכם. הובהר לי שתוך 35 דקות יגיע המשלוח.
כשהגיע השליח כעבור 45 דקות !!, שילמנו את מלוא סכום ההזמנה בתוספת תשר נדיב כמקובל.
3 טענות קשות לי אליכם:
1. משלא הגיע השליח כעבור 40 דקות מעת ההזמנה , התקשרתי שוב לסניפכם והוסבר לי שאכן חל עיכוב , ולאחר שביקשתי פיצוי הובהר לי שהעניין ייבדק ויחזרו אלי טלפונית. אולם יוק. לא חזרו אלי כלל וכלל.
2. הרטבים שהובטח לי שיגיעו עם המשלוח – לא הגיעו. בדקנו ובדקנו בכל אחד משלושת המגשים ולא מצאנו. שוב התקשרתי אליכם ( פעם שלישית!!) ושוחחתי עם רז (מנהל המשמרת). הוא הפיל את האשמה עלי ( בחוצפתו) באומרו : " מדוע לא ביקשת את הרטבים מהשליח?" . אני סבור שמחובתכם לתת את מה שמגיע ללקוח לאחר ששילם ממיטב כספו ולא להעביר את האחריות ללקוח עצמו.
3. על המגש שבו אמורים היו להיות פלפלים חריפים כתוספת שעליה שילמתי בנוסף, היו אמנם פלפלים אולם רק על 2 מתוך 8 המשולשים!!. גם על זה התלוננו בפני רז ותשובתו הייתה מרגיזה עוד יותר: " זה מה שפיצה האט מספקת". ואני תמה – האם זוהי תוספת ראויה שמשלמים עליה כסף נוסף?
ברצוני להביע את אכזבתי העמוקה מהשירות שניתן לי על ידכם. אני דורש הסבר על כל טענותיי ומבקש פיצוי על כל אלה. השירות שנתתם לי קלוקל וזאת לאחר ששילמתי ממיטב כספי.
חבל שכך מתייחסים ללקוח שאמור לחזור ולהזמין מכם גם בעתיד. אינני בטוח שכך אעשה.
אודה לתגובתכם ,
בברכה
יאיר טביב
ארלוזורוב 4 כפר סבא
נייד: 0523551697
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|