פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת פיצה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קיבוץ "עינת" סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל המכותבים בנושא שלום רב,

ברצוני להביע את מורת רוחי על מקרה מצער ומזעזע שקרה בפיצה "האט" בסניף קיבוץ עינת ביום חמישי ה17.2. אני ואחותי(סתיו תמם) החלטנו להזמין פיצה לאחר שנשלח אליי SMS מהחברה על מבצע שקיים, בהיותי לקוח קבוע של הפיצה החלטתי להזמין , ואחותי התקשרה ב6 וחצי לחברה והזמינה לנו פיצה משפחתית עם קולה זירו ותוספות.
נאמר לנו שהמשלוח ייקח עד 45 דקות ואנחנו חיכנו בביתנו. לאחר שעברה שעה, ב7 וחצי בערב התקשרה אחותי לסניף לשאול על המשלוח , שם נאמר לה שהוא כבר יוצא. לאחר שעברה עוד חצי שעה, שוב התקשרה אחותי בשביל לשמוע שממש עוד מס' רגעים המשלוח ייצא , והציעו לה לחם שום כפיצוי. אחותי סירבה והמתנו למשלוח. לאחר שעברה עוד חצי שעה ( יש לציין שמרחק הסניף מביתי הוא כ10 דקות) והתקשרנו בשלישית מאוכזבים ורעבים , ושוב שמענו שהייתה טעות עם השליח והוא מחק את ההזמנה שלנו (הסבר מאוד מוזר לנוכח העובדה ששוחנו 4 פעמיים עם הסניף!! ) , לאחר דין ודברים של אחותי עם הסניף הוחלט לתת לנו את הפיצה בחינם, ושוב המתנו בציפייה לפיצה, לאחר עוד חצי שעה (השעה 9 בערב!! ) התקשרנו בשנית שוב התנצלו בפנינו ואמרו שהמשלוח יצא ושפיצה הבאה שנזמין נקבל חינם אם נאמר את מס' הפלפ' של אחותי., במהלך אותה שיחה נאמר לאחותי המשפט "מה , השתכנזת?", משפט שהוא בעל אופי עדתי ואינו ברור כיצד קשור לדו שיח בין חברה ללקוח.לאחר עוד חצי שעה שעברה!! הגיע השעה 9 וחצי ואני וחברי היינו צריכים לצאת להופעה בתל אביב, כבר לא יכולתי להשאר בבית לפיצה שעדיין לא הגיעה, התקשרה אחותי שנייה לפני שאני יורד כי חבר שלי בא לאסוף אותי, והפעם אני לקחתי את הטלפון ושאלתי לפשר התופעה המוזרה והמשפילה שאני עובר , הייתכן שמשלוח ייקח 3 שעות? הייתכן שאחרי כל הדיונים והשיחות המשלוח עדיין לא יצא?, להפתעתי קיבלתי תשובה (והקלטתי אותה) "אני לא יודעת מה להגיד לך, ההזמנה שלך אפילו לא נמצאת במחשב, אני מבינה אותך, אין לי מה להגיד, אבל זה לא מופיע לי שהזמנת בכלל", נתקפתי בהלם מוחלט, וביקשתי מחברי שנעבור בסניף לפני שנסע להופעה. נסעתי לסניף, נכנסתי פנימה וקיבלתי את ההשפלה של חיי, בתוך הסניף עובדי הסניף התהגו בחשדנות מוזרה ביותר, כאילו יודעים דבר שאני איני יודע, כולם התעלמו מדבריי עד שאחד הצביע על מנהל הסניף, שאמר לי שקרו דברים שהוא אינו יכול להסביר לי ושאני צודק והביא לי את הפיצה , ששאלתי איזה הגיון יכול להיות שאחרי כל השיחות במשך 3 שעות שאני ממתין , מישהי תגיד לי שאפילו לא הזמנתי משלוח?!?! הוא אמר לי שקרו דברים שהוא לא יכול לפרט לי, והביא לי את הפיצה כאילו אני איזה כלב שזקוק לפיצה.
יש לציין שהתנהגות מנהל הסניף הייתה מוזרה ביותר, הוא לא נראה כמנהל שהסניף שלו השפיל לקוח, אלא כאחד שזה המקרה נראה לו מצחיק, עובדי הסניף צחקו ליד והבחורה היחידה שהייתה שם , זאת שענתה לטלפון התפוצצה מצחוק מולי!.
אין מילים בפי לתאר את הרגשתי בנושא, השפלה כזאת מעולם לא עברתי כלקוח בשום מקום בעולם, אני דורש הסבר מלא ופיצוי על עוגמת הנפש וההשפלה , ברצוני לומר שאיני יודע מה קרה בסניף , אך התחושה שעולה היא שמישהו פגע בזדון בכבודי ובכבוד אחותי שמעולם לא אכלה מהפיצה אפילו !!.
מיותר לציין שבלי תחקיר אמיתי שבו יתגלה האמת, פיצוי מלא והתייחסות של מנהל בכיר בחברה ,לא אוותר, ואגיד תלונה דרך עורך דין.
אני עובד בחברת בטר פלייס , אשר מזמינה קבועה בפיצה כל יום, אני אדאג אישית להפסקת ההזמנות לחברה.
ממתין לתשובתכם ותגובתם,
אברהם
עלבון סוג הנזק :
הסבר מלא ותחקיר של הנהלה בכירה, פיצוי פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה