פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאכזב נושא התלונה:
צורף חנה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
לישנסקי ראשל"צ כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ראשית מעוניינת לפתוחולציין כי שלחתי תלונה דרך האתר הרישמי של פיצה האט, עבר כמעט שבוע וטרם חזרו אלי, על כן נעשה נסיון נוסף למתן התייחסות כלשהי דרך האתר הזה.
להלן התלונה:
הננו לקוחות ותיקים של פיצה האט, מאוד אוהבים ונהנים בדר"כ.
בהיעדר סניף באיזור מגורינו אנו נוהגים לסוע במיוחד עד לסניפים המרוחקים מביתינו.
שמחנו כלקוחות לגלות באתר האינטרנט "דיל סיטי" שובר המאפשר בעבור 35 ש"ח לבצע רכישה של 70 ש"ח ברשת פיצה האט.
מיד רכשנו 4 שוברים.
בשישי האחרון הגענו לסניף אליו ייעדנו את הרכישה(לישנסקי בראשון).
הזמנו ארוחה של 2 פיצות+לחם שום ובקבוק שתיה ב59 שח, היות ואחד הסייגים בשובר הוא כי לא קיים כפל מבצעים, שאלנו ואישרנו מול מנהל הסניף כי אותה ארוחה אינה בגדר מבצע, הוא אישר העניין ואמר כי ניתן לרכוש אותה בשובר שרכשנו.
מלבד הארוחה הזמנו גם פסטה ותיכננו לקנח ב3 קינוחים שונים ביודעין ,כי רשום בשובר מפורשות כי : "ניתן לממש בכל קנייה כמות בלתי מוגבלת של שוברים".(ולנו היו 4 לנצל)
בבוא בעלי לשלם בעבור ההזמנה נאמר לו ע"י מנהל הסניף כי ניתן לממש רק שובר אחד , דבר שאינו נכון כלל ואף מצויין שחור ע"ג לבן על השובר.
הראנו את הכתוב למנהל אך הוא בשלו.
לא נראה לנו ראוי לפתח ויכוח עם המנהל בשישי בערב ועל כן שילמנו את היתרה ועזבנו את המקום בתחושה מרה מאוד.
יש לציין כי כשביקש בעלי מהמנהל לברר את עניין השובר, הנ"ל טען כי אין לו מול מי לבדוק, ברצוני לדעת כיצד ברשת גדולה כשלכם מנהל הסניף אינו מעודכן בפרטי מבצע שאתם מפרסמים, אינו מכבד את תנאי השובר הכתובים מפורשות עליו והאם בשביל 25 ש"ח היה שווה להתעקש ולאבד לקוחות ותיקים.
אודה להתייחסותכם
חנה
בזבוז כספי סוג הנזק :
לשיקולכם פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה