פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וזלזול בלקוח ובזמן שלו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף 206 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שבת ה – 10.4.2011 בשעה 23:00 הגעתי עם חברה לסניף פיצה האט דיזינגוף 206 בתל אביב.הזמנו קריספיצה וישבנו להמתין בכיסאות הסמוכים.

יש לציין כי בשעה זו הסניף היה ריק לחלוטין,מלבד זוג אחד שהיה בדרכו החוצה ,ואדם אחד שסיים את ארוחתו באחד השולחנות, ,כך שהיינו הלקוחות היחידים בסניף באותה עת.
המתנו בסבלנות להזמנתנו ולאחר רבע שעה ביקשנו לברר עם הקופאית שלקחה את הזמנתנו מה קורה עם ההזמנה והיא ציינה שההזמנה בתנור.

לאחר מס' דקות נוסף חברתי ביקשה לברר שוב מב קורה עם ההזמנה שלה וניגשה שוב לשאול את המוכרת אשר הפעם לא ידעה לומר מה עם הזמנתנו ויצאה מחוץ לסניף-שם עמדו להם בנחת מנהלת הסניף (בת חן נסימוב) ,עם עוד שניים מעובדי הסניף.

בזמן זה שמנו לב חברתי ואני כי המטבח בו אמורים להכין את הזמנת הלקוחות ריק מאדם.. ואכן הקופאית שחזרה לסניף אישרה שהקריספיצה עדיין לא הוכנה ואפילו לא היה לה צפי להוצאה שלה.

ביקשנו בחוסר ברירה וחוסר שביעות רצון לבטל את ההזמנה,הקופאית ניסתה לבטל את ההזמנה וכשלא הצליחה קראה למנהלת הסניף- בת חן נסימוב שנכנסה בחוסר שביעות רצון כי כנראה הפרענו לה בשיחה עם שאר העובדים בחוץ,לא התנצלה ואף לא ניסתה לשכנע אותנו אחרת, וביטלה את החיוב מכרטיס האשראי.

הגישה לנו את קבלת הזיכוי והתפנתה מהקופה,חברתי ואני נדהמנו מחוסר היחס של מישהי שנחשבת "מנהלת סניף" ואחראית בין היתר על שביעות רצון של הלקוחות,לא נאמרה בפנינו שום התנצלות או הסבר על העיכוב המוגזם ואל נעשה שום ניסיון להוציא אותנו שבעי רצון ולזרז את ההזמנה.

בעוזבנו את הסניף מאוכזבים ציינו בפני האחראית משמרת – בת חן נסימוב שמן הראוי במקרים כאלה להתנצל ,אך שוב לא הגיבה ורק היא הסתכלה עלינו במבט של פליאה והתעלמה.

אין ספק שפיצה האט היא פיצה מצויינת אבל בנוסף לאיכות צריך להיות שירות ראוי ולא זלזול בלקוח ובזמן שלו.

יצאנו רעבות ומאוכזבות מביטול ההזמנה מבזבוז זמן יקר מחוסר כבוד משווע מצד האחראית משמרת.



עד כה נהגנו להזמין מכם פיצה באופן קבוע וכעת,עם חוויה מאכזבת שכזו,אין ספק שנחשוב פעמיים בעת רצון לבצע הזמנה עבורנו או בכאשר נדרש להמלצה עבור חברינו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה