פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומעליב נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח ותיק של פיצה האט.
לרשותי עומדים שני זיכויים של פיצה משפחתית עם תוספת שהצטברו בחודשיים האחרונים.הפעם הראשונה הגיעה הפיצה כאשר כל הגבינה נמצאת כגוש בקצה הפיצה .התקשרתי לסניף והוטבח לי זיכוי שירשם לזכותי לפי מס הטלפון בבית.בפעם השניה הגיעה הפיצה באיחור רב ושוב הוטחה לי פיצה בזיכוי של מס הטלפון. הערתי את תשומת ליבה של האחראית שיש לי זיכוי אחד ונאמר לי לא לדאוג הזיכוי הנוסף יירשם.
בתאריך 17.5.11 בשעה 21:15 בערב התקשרתי לפיצה האט להזמין שתי פיצות, הודעתי לבחויר שענה לטלפון שיש לי זיכוי על שתי פיצות, הבחור קרא לאחראית לטלפון אך היא בחרה להתעלם ולא לענות לי. המתנתי רבע שעה על הקו ואני שומע אותו קורא לה לטלפון אך היא התעלמה. התקשרתי במקביל מטלפון נוסף לסניף ושאלתי מדוע אני על הקו ללא מענה. הם לא ענו והמתנתי שוב לאחראית, כאשר היא ענתה לי היא תיכף התקיפה אותי והעליבה בדיבור שאיננו מתאים לנושא משרת אחראית משמרת.
הסברתי לה שאני ממתין זמן רב ויש לי זיכוי על שתי פיצות , היא לא רצתה לשמוע לי וניסתה לנפנף אותי מהקו. לאחר מס דקות היא התרצתה ואמרה שיש לי זיכוי רק על פיצה אחת בלבד. הסברתי לה שהיא טועה אך נעניתי בחוסר סבלנות שאם ארצה רק פיצה אחת וזהו. מחוסר ברירה הסכמתי ותיכף היא ענתה שעליי להמתין שעה וחצי, שאלתי מדוע היא ענתה ככה זה אצלי בסניף.כמובן שלא הזמנתי ונשארתי עם הרגשה רעה ומעליבה.
ביקשתי את שמה של האחראית היא השיבה לי שאין לי מה לעשות והיא לא חוששת משום דבר.
היא הסכימה למסור את שמה הפרטי : סווטלנה.
הנני רואה בחומרה את היחס המחפיר והמעליב של אחראית זו.
ברצוני לציין ששלחתי לאתר של פיצה האט את תלונתי והם בחרו להתעלם ולא ענו,
לטיפולכם אודה.
עלבון סוג הנזק :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה