|
|
|
|
|
|
מוצר באיכות ירודה ושירות בסניף גרוע |
נושא התלונה: |
שבת 20 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יד אליהו |
כתובת: |
יד אליהו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במוצאי שבת ביצעתי הזמנה של 2 פיצות אישיות האחת עם תוספת והשניה רגילה.
עם פתיחת האריזה של הפיצה שאמורה היתה להיות עליה תוספת נדהמתי לראות שהופיעו 2 פרוסות של תוספת פטריה עליהן גבו לי 6 שקלים!!! (לא נראה לי ששתי הפרוסות פטריה יחדיו משלימות לפטריה אחת בודדת). בנוסף על הפיצה השניה הגבינה נדבקה למכסה העליון וכך היה צורך לאכול את הבצק בנפרד ואת הגבינה בנפרד (נראה שהפיצה נפלה) אני חשה צורך לציין שעד כה הזמנתי מסניף דיזינגוף והפיצות היו מעולות. מרוב אכזבתי מהאיכות הנמוכה של האוכל והתשלום המופרז בגין תוספת שלא היתה קיימת צילצלתי לסניף לבקש הסבר הופנתי למנהל הסניף (לב סנדלר) והנ"ל דיבר בחוצפה וזלזול וכמו ילד קטן שמתגונן חסר כל רצון להבין את הבעיה ולעזור ובוודאי שלא מתאימה לאירגון המעוניין לספק מוצר טוב ללקוחותיו. אומנם המוצר היה מאכזב אך התנהגותו של לב סנדלר היתה פוגענית ומעליבה ולכן אני פונה אליכם.
בתודה על תשומת לבכם ענת וליאב כהן
|
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|