פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהגעת המשלוח, חיוב ללא הודעה מראש ושירות רע של מנהלת הסניף נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אתמול הזמנו לחם שום ופיצה שכללה שתי תוספות בחצי פיצה ושתי תוספות נוספות בחצי הפיצה השנייה בתוספת תשלום כמובן מהסניף ביהוד. כשפתחנו את המגש גילינו להפתעתנו כמות מיזערית של תוספות. כשהתקשרנו לברר את פשר העניין הנציגה הטלפונית העבירה מסר ברור ממנהלת הסניף גב' אמונה שאם לא נראה לנו העניין שנגיע להחזיר את הפיצה וסירבה לשוחח איתנו בטוענה שהיא עסוקה.
לאחר שקיבלנו את תשובתה גילינו דבר נוסף, ביקשנו לקבל 4 קופסאות קטנות של רוטב עגבניות ושום שאותו שופכים מעל לפיצה שלמיטב ידיעתנו ניתן בחינם כמו תבלינים בשקיות הקטנות שמוסיפים. כשהסתכלנו בקבלה גילינו שעבור כל קופסא חייבו אותנו בכסף ולא יידעו אותנו על עלותם בשיחת הטלפון.
כמו כן, חשוב לציין כי המשלוח הגיע לאחר 45 דקות.
בחרנו להזמין איכות בידיעה שנשלם על כך מחיר גבוה יותר מהפיצריה השכונתית אך לא ציפינו לקבל שירות כזה וחיובים נוספים ללא הודעה מראש של הנציגה.
חוויה לא נעימה לאכול פיצה מתוסכלים וכעוסים :-( חבל...
בתודה מראש,
ליבנה דעבול

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה