פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב התלונה אשר שלחתי לחברה:

לכבוד: הנהלת פיצה האט
הנדון: שירות לקוחות מחפיר מצד סניפכם ברמת גן.
האירוע: ביום רביעי 16/11 רכשתי 2 קופונים לפיצות בחברתכם, על סך 89 שקלים דרך חברת BIGDEAL
מיד לאחר הרכישה ביצעתי התקשרות לסניף רמת גן לשם הזמנה – בשעה 19:00.
יידעו אותי שזמן ההמתנה יכול להגיע ל- 50 דקות – גג שעה והסכמתי.
בסביבות השעה 20:10, צלצלתי לברר את מצב ההזמנה- אמרו לי שהיא בדרך,
אותו דבר קרה גם בשעות 20:25 ו20:40!!! בשעה 20:45 כמעט שעתיים לאחר ההזמנה, הגיע אלינו השליח עם פיצה קרה וסמרטוטית!!!!! שממש לא היינו מעוניינים לאכול!!
צלצלתי שוב והתלוננתי בפני אחראית המשמרת בסניף וזו אמרה לי שלא אדאג, שתבטלו את החיוב.
בכעס ורעב, נאלצנו להתחיל לבשל בשעה 21:00 בלילה!
לאחר כשבוע, הזמן הדרוש על מנת ראות חיוב ויזה, התקשרתי לחברת האשראי לוודא שאכן בוטל החיוב,
אך להפתעתי גיליתי שהבטחת האחראית בסניף לא קוימה, והביטול לא בוצע!
עקב כך ביצעתי התקשרויות נוספות לחברתכם ביום שישי, 25/11 . לאחר מספר פעמים שאמרו לי שאחראית המשמרת לא במקום,הצלחתי לתפוס אותה- בחורה בשם אורלי, זו טרחה לעדכן אותי כי אתם בכלל לא יכולים לבטל את החיוב ודבר זה צריך להיעשות דרך חברת הקופונים. יחד עם זאת, כפיצוי, היא תפתח לי את הקופונים לשימוש חוזר.
הסכמתי לתת צ'אנס להצעה מתוך מחשבה שהשירות הלקוי היה חד פעמי. אך מסתבר שטעיתי!!
ביום שלישי, 6/12, החלטנו לנצל את הקופונים טרם יחלוף התוקף וצלצלנו לבצע הזמנה, למרבה פליאתי, פתאום הוחלט שצריך להוסיף תשלום על תוספת, דבר שלא קרה בפעם הראשונה, ביקשתי לשוחח עם אחראית המשמרת- אורלי המכירה את המקרה, וזאת על מנת סוף סוף לצאת מרוצה מהשירות שלכם.
הוסכם לספק תוספת על פיצה אחת (תודה באמת..) ולנסות לזרז לי את ההזמנה.
כמו בפעם הקודמת יידעו אותנו בזמן ההמתנה (50-60 דקות) והסכמתי. (הזמנה בוצעה בסביבות השעה 19:10).
בשעה 20:10 ביצעתי התקשרות לסניף לברר על מצב המשלוח- אמרו לי שהשליח בדרך.. ודה ז'וו תקף אותי!!
כך היה גם בשעה 20:25. ב 20:35 צלצל השליח להגיד שהוא בכניסה, אך לאחר שלא ראינו אותי, הוא הבין שהוא ברחוב אחר!! ב20:40 צלצל השליח להגיד שהוא נתקע עם האופנוע באותו מקום ושאם אנחנו רוצים שאנחנו נגיע לקחת את הפיצה..... זה נשמע לכם הגיוני מה שקורה שם?!!!!%$#%!!
ביצענו התקשרות נוספת לסניף שעה ארבעים וחמש דקות אחרי ההזמנה, עדכנו אותם בדבר ואמרנו שאנחנו לא מעוניינים לקבל שוב פיצות קרות שנזרוק , הציעו לנו שישלחו לנו פיצה חדשה, אך.. מעבר לרעב הגדול שכבר היה לנו היינו צריכים לצאת כבר מהבית! אמרו לנו שירשמו לנו פיצה מתנה (וזה כבר במקום 2 ששילמנו עליהם!)
אך, אנחנו מבחינתנו רצינו רק לדבר עם ההנהלה. הפנו אותנו (פעם שנייה) לאתר האינטרנט- ביקשנו מספר טלפון כי כבר אחרי הפעם הראשונה שלחתי הודעה באתר ולא קיבלתי תגובה, אך .. לאחראית המשמרת מבחינתה לא היה איכפת ואמרה.. מצטערת, זו דרך הפניה היחידה.
אגב, אם תשימו לב, התקשרתי לסניף מעל ל 14 פעמים בימים אלו!!! סביר להניח שזמן השיחות לבד כבר עבר את הסכום הראשוני ששולם- שהיה 90 ₪!!!!
אני מבקשת לטפל בנושא במלוא החומרה וכן, לקבל פיצוי הולם על השירות המחפיר ובזבוז הזמן והכסף המשווע לטובת חברתכם.
על החתום ; שרית וידל- לקוחה מאוכזבת. טל: 052-8988434
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה