|
|
|
|
|
|
זלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 נובמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
סוקולוב רמת השרון |
כתובת: |
רמת השרון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הנני לקוחת של הרשת מזה זמן רב. לפני כחודש הזמנתי מגשי פיצה שהגיעו באיחור רב. היום ניסיתי שוב את מזלי והזמנתי 3 מגשי פיצה למסיבה שערכתי בביתי. ההזמנה בוצעה דרך האפליקציה של הרשתץ ומכיון שכך קיים מעקב אחר ההזמנה. ההזמנה בוצעה ב9:25
בשעה 10:10 האפליקציה הודיעה שהשליח בדרך.מדובר בדרך של לא יותר מ5 דק מהסניף. בשעה 10:30 התקשרתי לסניף על מנת לבדוק מה עם השליח.העבירו אותי לדבר עם המנהלת כריסטינה.בהתחלה היא טענה שבכלל אין איחור , בהמשך עברה לטענה ש"היו אזעקות ברמת השרון ולכן ההזמנה התעכבה" עניתי לה ש"במקרה" גם אני מרמת השרון והאזעקה היחידה שהיתה היתה ב10 בבוקר ואז היא הסתבכה עם עצמה לבסוף הואילה להתקשר לשליח ואמרה שהוא בדלת. מאז השיחה לקח לשליח עוד 7 דק להגיע אלינו.
מיותר לציין שהפיצה הגיעה קרה.
אני מאוד מאוכזבת מהפעמיים האחרונות ומהשרות הגרוע שקיבלתי מהסניף ובעיקר מאי הנעימות שנגרמה לי בארוח .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|