|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל |
נושא התלונה: |
דיויד שחף ג'ייק |
שם/כינוי: |
יום ראשון 09 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני ומשפחתי אכלנו אצלכם אתמול בתארך ה9.12.12 והשירות היה מזעזע!! האחראית משמרת הייתה ממורמרת והרימה את קולה והאוכל הגיעה לאחר יותר מ40!! ולאחר שהובטח פיצוי על היחס המחפיר שהיה עד כה, גם זה לא הגיע! מאד מאד מאוכזב מכם, וללא ספק לא תראו לא אותי, לא את משפחתי או חברי סועדים אצלכם בסניף מלחה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי ו/או נזיפה באחראית משמרת. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|