הזמנת פיצה + סלט יווני |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
ביג קריות |
כתובת: |
קריית אתא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ההזמנו פיצה בשעה 13:27 דרך האתר, שבאתר מופיע מהלך ההכנה של הפיצה. מהלך זה נמשך מעל 40 דק וזו לא פעם ראשונה שאנחנו מזמינים. הרמנו טלפון לסניף ושאלנו מה סיבת העיכוב. תשובה של ליעוז הייתה שיש לחץ וזה מקובל, ושנקבל כפיצוי שובר ללחם שום וקינוח להזמנה הבאה שלנו ושבעוד כ2 ד' הפיצה יוצאת אלינו. כעבור 20 דק' הם עוד לא הגיעו התקשרתי שוב ומנהל הסניף אמר שיש לחץ ובדקות הקרובות הפיצה תגיע.
לאחר שעה ורבע של המתנה הפיצה הגיעה..
הזמנו פיצה ציזי קראסט עם 6 תוספות שבניהם חצילים שרופים שלא ראויים למאכל, פיצה קרה כקרח, סלט יווני הפוך, וגם השבור מתנה להזמנה הבאה לא הגיע.
התקשרנו לסניף מספר 123 וליעוז ענה לנו שככה בפיצה האט מוציאים פיצה עם חצילים וכשפצוי נוכל לקבל לחם שום או שנחכה עוד שעה ונקבל פיצה חדשה.
כמובן שזה לא היה רלוונטי מאחר ואנחנו בזמן עבודה עם הפסקה קצובה, ולאחר תשובתו המזלזלת לא היה לנו רצון בכלל לקבל פיצה נוספת.
זו לא הפעם הראשונה שאנחנו או אנשי התאגיד מזמינים פיצה, והמרחק מהסניף למקום עבודתנו הוא 10 ד' נסיעה ברכב ולא באופנוע.
|
בזבוז זמן, עלבון |
סוג הנזק : |
החזר כספי+ פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|